Hoven nedentil, sorry TMI

ingerj

Forelsket i forumet
Jeg har merket at de indre kjønnsleppene liksom henger nedenfor de ytre.. Eller så er det de ytre som er svært hovne. Merker det når jeg er på toalettet og når jeg står/går. Går liksom ikke å dytte det på plass :( har ikke nedpress. Men syns det er litt tidlig i uke 33? Noen andre som kjenner seg igjen? Dette blir mitt tredje barn.

Tror jeg skjønner hva du mener. Husker dette litt fra sist helt på slutten og har merket det tidligere nå. Kjenner som om alt nedentil har "løsnet" og ikke henger så fast som det pleier. Har tenkt at også det er en slags forberedelse til fødsel, men har ikke lest/hørt det noe sted. Tror også at det ble verre nå når magen har kommet lengre ned.

Ja, magen virker som den er ganske lav nå. Har ikke pusteproblemer lenger. Og på vekstkontroll på sykehuset har babyen ligget over gjennomsnittet på både mageomkrets og lengde, og dermed også vekt. Så det blir nok enda en stor baby, og noen lange 8-9 uker igjen :p har ikke vært så flink med knipeøvelser heller siden uke 20, så det har nok også litt å si..

Tror jeg skjønner hva du mener. Hadde en rar følelse når jeg var ute å handlet i dag og måtte inn på do å sjekke når jeg kom hjem. Kjentes nesten ut som jeg var våt nedentil. Men det var helt tørt. Nesten litt sånn nummen følelse.

Har hatt dette lenge må men er plutselig blitt bedre! Var så ille i perioder at det var ubehagelig å gå/stå, hjalp på å sette seg/legge seg på sofaen. Er heller ikke veldig god på knipe øvelser... Får begynne nå??

Ja, i dag fant jeg en snitt på YouTube med kegels for pregnancy, får prøve igjen i morgen :)

Har det sånn jeg og. Jeg har ikke hatt det med de to andre. Kanskje det er et tegn på at kroppen har tenkt å starte selv denne gangen

Tusen takk for svar alle dere. Godt å vite at det ikke bare er meg :p

Back
Topp