Hoven i underlivet!

Hermine

Gift med forumet
I helgen oppdaget jeg at kjønnsleppene er blitt skikkelig hovne.. Har også vondt dypt inni der, men det er nok bekkenløsningen, og ikke hevelsen. Føler jeg må gå og sitte med bena langt fra hverandre for ikke å irritere dette ytterligere. Sover med pute mellom bena, likevel er både hevelsen og smerten verst om natten. Var utrolig sår og vond i går kveld, og opplevde å bli skikkelig sinns og lei meg. Stakkars mannen skjønte vel ikke stort.. Føler det hjelper å legge på ispose, men er jo litt redd for å få uvi av det.
Flere som opplever noe lignende?

Jeg var sånn sist. Fikk veldig mye ødem/hevelser i underlivet og følte jeg måtte holde noe foran der når jeg gjorde nr 2. for at ikke det skulle sprenge enda mer. Er hoven jevnt over hele kroppen nå denne gangen, men ikke så mye der nede som jeg var sist. Da var det helt ekstremt.

Kan skrive under på hovent underliv jeg også. Tror nesten jeg kan sjekke av for alle mulige plager nå :P haha

Godt å høre at det er normalt. Alt er ekstremt tungt nå, med mye nedpress og vondter. Har gått opp 18 kg også, så det er tungt for leddene. Må bare tenke på at det ikke er lenge igjen. 38+2 i dag:-)

Ja, jeg er visst ganske fyldig der nede ifølge mannen :P
Merker heldigvis ikke noe til det selv.
Snart i mål nå Hermine :) :)

Haha, da jeg sa til mannen at jeg syntes jeg hadde est ut nedentil var kommentaren hans bare "men sånn har du da alltid vært...". Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment :p:joyful:

Back
Topp