Hoven i underlivet, et tegn??

Januargutt!

Flørter med forumet
...ja, som overskriften sier er det at man blir hoven i underlivet et tegn på at fødselen nærmer seg??
Er i uke 39 nå og leter etter alle tegn:) tålmodighet er en mangel vare for tiden ;)

Husker ikke hvordan det var ved forrige svangerskap.
 
Sniker... Med nr to ble jeg åven en god stund før fødsel, nå med nr tre er jeg noen dager håven allerede, og jeg er bare 23 uker.. Så hos meg har det ikke betydd fødsel, men kan jo hende det betyr det for deg:) krysser fingrene;)
 
Tror nok jeg var hoven ganske lenge før fødselen, så jeg vet ikke om jeg har svaret du er ute etter der:) Jeg fødte nå på lørdag morgen, og ut over litt ekstra kynnere kvelden før merket jeg at jeg følte meg i bedre form i dagene før fødsel, samt at rastløsheten ift rydding/vasking hjemme avtok.. Vet ikke om det var tilfeldig eller kroppen som klargjorde seg..
 
Du vet ikke ordet av det før det skjer! Mitt råd er å slappe mest mulig av.. Bakte kake, rydda hus, var i byen og gjorde unna div ærender++ på fredag. 01:20 natt til lørdag gikk vannet, og 5 timer senere var gutten født..:)
 
Kjenner jeg følte meg litt dum som skrev det der når jeg ikke selv tok det med ro tross samme råd.. Det gikk jo fint med meg da! Men så varte ikke fødselen med enn 5 timer. Hadde nok imidlertid angra meg ordentlig om jeg fikk en fødsel på 20 timer. Lettere sagt enn gjort er vel mitt poeng her! :)
 
He he!!

Ja, jeg synes ikke det akkurat var å slappe av:) hadde en stygg lang fødsel sist, så jeg prøver kun å slappe av og å sove. I tilfelle flere dager og nettet med rier og fødsel!

Gratulerer med babyen som kom på lørdag, også høres det jo ut som en flott fødsel:)
 
Hei :) lurte på en ting for jeg er uke 36 og er veldig hoven der nede, skal liksom ingen ting til før jeg blir sår bare jeg tørker meg etter å ha vært på di så sprekker det på en måte opp så jeg blir sår :/ å er en sånn sprengende følelse :/ er det noe av deg samme dere har hatt ? Synes det er litt skummelt , og sex kan jeg bare glemme for det gjør virkelig vondt
 
Nå er jo det en god stund siden vi her inne på Feb 13 fikk barn, men synes å huske at jeg var veldig hoven og sår/øm. Mener å huske at det ble "normalt" igjen ganske kjapt etter fødselen. Om du blir veldig sår så kan jo du kanskje prøve med en "bleiesalve". Funker de på barn må de vel kanskje virke på voksne og?
 
Back
Topp