Hoven i beina

Jepp, helt opp til kneet på begge beina.. Super sexy føler jeg meg :-P Støttestrømper hjelper IKKE, så er vel klar for at mini kan komme snart altså! For det er vondt. Er så sånn i fingre/armer også. + hoven i ansiktet.

Her også! Hele meg er hoven :-( Gått opp 3,1 kg på 6 dager. Så nå kan lillegutt bare komme, for jeg orker snart ikke mer...

Synes du det der var ille??;) Hehe, her har jeg digre elefantføtter om dagen ...

Føler ikke at det finnes noe mer usexy enn dette :P flere som ser slik ut? Vis vedlegget 111123

Så søt! :P
Her er mine, og de er flott nå iforhold til hvordan de er om kveldene..
ImageUploadedByBV Forum1428330226.256737.jpg

Har i tillegg hevelser i ansiktet, hender, knær og ja, hele kroppen.
Har aldri følt meg så sprengt som jeg er nå..
Gleder meg til tuttifrutti vil komme ut slik at jeg kan bevege meg litt igjen :-)

Blitt værre nå... Hvor ille kan det egentlig bli før det er for ille? Nå har jeg ikke følelse i de tre minste tærne på høyrebeinet... Var hos jordmor i går og hun satte 2 på ødem på helsekortet. ImageUploadedByBV Forum1428485131.613738.jpg

Jeg ser omtrent sånn ut, pluss litt til ;-) Var hos jordmor i går. Hun kjente på leggen min og utbrøt "oiii, har du så kraftige legger til vanlig???" svarte hun at jeg ikke er noe slank til vanlig, men at jeg ikke er Sååå stor!! Har en del vann ja...
Våkner om morgenen med helt stive hender og føtter

Jepp sånn var det spesielt de siste 2 ukene for meg også. Heldigvis forsvant det nesten umiddelbart etter fødsel. Deilig å "se igjen beina sine" :D

Back
Topp