I går var jeg på hovedultralyd i henholdvis uke 18+5...Det var en fantastisk opplevelse.Hun tok seg så god tid og sjekket hjernet,hjernehalvdelene,hjertet,kamrene og klaffene,lunger og nyrer.Tarmene låg der de skulle.Det var hud over ryggraden..Så ingen ryggamrgsbrokk.hud over mage.Vi fikk se tverrsnitt av magen ril lille og at det var væske der det skulle..slik at den lille fikk i seg væske, og at d kom ut igjen..Hun sjekket benstillingen..hun var helt fantastisk til å forklare hva vi såg til enhver tid...Hva det betydde m.m.Og sist men ikke minst så er det en jente til vi venter.Jeg ble og satt frem noen dager og ny termin er 4.april..Så da er jeg 19+3 i dag:-)Og selv om jeg føler at jeg forstår ul-bilder bedre enn de som ser det første gang ,-synes jeg hun var utrolig dyktig å forklare..Og jeg har ikke blitt det så grundig forklart før.Det betydde så mye for meg..og jeg var litt overveldet og litt rørt da jeg kom ut...Hun ville ha meg inn til ny sjekk i uke 28 da morkaken låg litt langt nede,-men på bakre vegg:-)