Hovedansvarlig (vaktliste)

ninoz

Elsker forumet
Før vi startet opp slankekrigen ble vi enige om at vi skulle dele på hovedansvaret. Jeg og mariusmor tar i utgangspunktet annenhver fredag. Førstkommende fredag er min dag, men nå har jeg fått billett til fotballkamp på fredag som begynner kl 19. Har jo iPhone, og i utgangspunktet så skal jo det gå greit å bruke 3G'en på den og få lagt ut resultatet. Men er redd for at det kan skjære seg..... Så jeg lurer igrunn på om noen annen vil legge ut resultatet på fredag, eller om vi skal ta sjansen på at det går greit å bruke telefonen? 

Uke 1  (27.04): ninoz
Uke 2  (04.05): mariusmor
Uke 3  (11.05): ninoz

Uke 4  (18.05): ninoz

Uke 5  (25.05): mariusmor

Uke 6  (01.06): mariusmor

Uke 7  (08.06): 
 ninoz
Uke 8  (15.06): mariusmor
Uke 9  (22.06)
 ninoz
 
Synes det er supert at dere har tatt på dere ansvaret!

Jeg tenker litt sånn at dersom den som har ansvaret skal noe den fredagen, så får vi klare å vente litt på resultatet om ingen andre kan påta seg ansvaret. Det er jo tross alt fredag og man kan jo ikke sette livet på vent for dette her. Skal bort selv, så får ikke tatt det.

Sats på at det går med telefonen, går det ikke med den, så legger du inn så fort du har mulighet er hva jeg tenker.
 
Ja det er det jeg tenker og, *Skorpion84*, men jeg husket sist slankekrig det var veiedag fredag så var det mange som var oppgitt og lei av og vente på resultatet, og ofte kom ikke det før langt utpå lørdagen... Men jeg lover å legge det ut så snart jeg er hjemme hvis det ikke går med telefonen :)
 
Jeg jobber som sagt på fredag, men jeg regner med at jeg skal få tid til å legge ut resultatene om alt skjærer seg for deg. (må ha forbehold om ekstremvær, i såfall blir det MYE å gjøre....) Fint om laglederne sender resultatet til oss begge.
 


ninoz skrev:
Ja det er det jeg tenker og, *Skorpion84*, men jeg husket sist slankekrig det var veiedag fredag så var det mange som var oppgitt og lei av og vente på resultatet, og ofte kom ikke det før langt utpå lørdagen... Men jeg lover å legge det ut så snart jeg er hjemme hvis det ikke går med telefonen :)


Men da kan jo en av de som sitter og venter eventuelt ta på seg ansvaret;) Dra på kamp og kos deg!
 
Gjør ingenting for meg om det tar litt tid å få resultatet, er jo tross alt fredagskveld!
Kos deg ute du:) Her skal jeg på kinodate på søndag sammen med min kjære for å se Titanic i 3D. Er vel ikke store forsjellen, men synes det er en god film(spesielt å se på kino), så gleder meg kjempemasse:)
 
Det blir ikke kamp på meg likevel, får heller se den på tv....
Så da er det bare å sende resultatet til meg, så skal jeg legge det med en gang 
 
Ozonia: Legg merke til at jeg og mariusmor har byttet, så det er jeg som skal ha resultatet i kveld, og hun neste fredag :)
 
Back
Topp