Hotpoint vaskemaskin

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/FMD963BSK/hotpoint-vaskemaskin-fmd963bsk noen som har denne ? Har vaska to maskiner siden eg kjøpte den i går. Og får den ikkje til og sentrifugere.. Var lite i maskinene. Ett kort program og ett standar. Sto 1600/o på siste hvertfall. Og kjørte sentrifugering etterpå begge gangene. Fortsatt like vått :/ det var grunnen til eg kjøpte ny maskin.. Sjønner ikkje hva som er galt.. Noen ideer? Må kunne vaske ting uten og ha full maskin vell?

Hadde den før og hadde aldri problemer med den. Hva skjer hvis du kjører den på sentrifuge/tømming uten klær i maskinen?

Er fallhøyden på avløpsslangen høy nok? Vi hadde problemer med en helt ny vaskemaskin og fikk tips fra en rørlegger om å ta slangen nesten helt til toppen av avløpsrøret. Vi fikk feilmelding hele tiden på den, da den ikke tømte vann eller sentrifugerte.

Det har eg ikkje testa. Men hørte at den tømte vann ut med klær inni. Og den spinner rundt. Men det er like vått :/
Prøv uten klær i og se om den klarer det da. Hvis ikke bør du sjekke avløpet ditt og høyden på slangen. Utpumping er en kraftigere prosess enn enkel tømming.

Har ikkje sett på det. Er mannen som sette den opp i går. Men skal sjekke det.. Veldig irriterende når eg skulle vaske masse klær i dag :p

Kan se ut som det er lite fall ja.. Problemet starta etter vi ordna litt på vaskerommet. Så er nokk ein tabbe fra mannen :p hadde nokk ikkje trengt ny maskin :p hehe

Back
Topp