Oppgir dere alltid barna når dere bestiller hotellrom? Vi "snek" ham inn på et hotell i sommer, fordi bestillingssiden påsto at det ikke var noen ledige rom da jeg prøvde å bestille med barn. Var mye ledig da vi bare var to voksne.[8|] De så jo tydelig at vi hadde ham med da vi kom, men ingen sa noe på det.
Nå skal jeg bestille rom for helgen, og det koster plutselig 800 kr mer for 2 netter dersom vi har med en baby.[>:] Er ikke det litt drøyt når det eneste ekstra vi trenger til ham er to frokoster? Lurer på om jeg bare skal bestille rom uten ham igjen, og så betale for frokosten hans når vi kommer dit. Tviler på at det koster 400kr for frokost til en unge på under 2 år liksom.
Hva ville dere gjort? Hva bruker dere å gjøre?
Nå skal jeg bestille rom for helgen, og det koster plutselig 800 kr mer for 2 netter dersom vi har med en baby.[>:] Er ikke det litt drøyt når det eneste ekstra vi trenger til ham er to frokoster? Lurer på om jeg bare skal bestille rom uten ham igjen, og så betale for frokosten hans når vi kommer dit. Tviler på at det koster 400kr for frokost til en unge på under 2 år liksom.
Hva ville dere gjort? Hva bruker dere å gjøre?