Hotell i Stavanger?

Eskimoen

Gift med forumet
Noen som har et og anbefale? Helst i eller veldig nært sentrum!
Sambo vil ha hel dobbelseng, ikke 2 enkle, og jeg vil ha badekar[:)]

jeg er ifra stavanger da,men pleier ikke å ligge på hotell her så aner ikke hvordan de er,men de hotellene jeg vet om ivertfall er ; sas hotell,rica hotell(ligger ca 10 min med bil ifra sentrum),thon hotels, skagen brygge hotell, victoria hotell..[:)] bare søk etter disse hotellene,så får du jo nr og så kan du jo høre med dem[:)]
planer om å dra til stavanger?[:)]

Thanks!
Ja, jeg og sambo skal ha kjæreste tur!! Den dagen vi ble sammen sa han at han skulle ta meg med til Stavanger på hotell-weekend, og det er snart 8 år siden... Har enda ikke vært i Stavanger[:)]

Kan jo anbefale Clarion hotellet [;)] (jobber i choice, så litt reklame er vel lov [:)]).. har selv vært der og synes det er et kjempefint hotell, Clarion er jo de fineste hotellene i Choice-kjeden.

Victoria og skagen brygge ligger midt i sentrum.

Clarion er et veldig fint hotel
Thon hotel Maritim er kanskje rimeligere (men vet ikke).
Begge ligger rett ved sentrum max 3min å gå.

Takk for svar! Sitter og glor litt nå, så får se hva jeg bestemmer oss for[8D]

ja,glemte å nevne clarion..har jobba der i restauranten,men aner ikke hvordan rommene er og sånn..

så koselig med en kjæreste- stavanger tur da,får håpe dere får fint vær da når dere er her[:)]

lykke til med hotell-valget[:D]

Clarion er vell kaskje det flotteste og ligger midt i byen...litt aqvhengig hvor mye dere har tenkt å bruke. Håper dere får en super tur og at Stavanger viser seg fra dens beste side når dere er der[:D]

Har selv jobbet på skagen brygge hotell, så anbefaler det STERKT[:D] Veldig hyggelig personale, 4 etasje er nypusset og pent..god frokost og god service :) Og hyggelig personale :D

ORIGINAL: Vesle_mor

Har selv jobbet på skagen brygge hotell, så anbefaler det STERKT[:D] Veldig hyggelig personale, 4 etasje er nypusset og pent..god frokost og god service :) Og hyggelig personale :D

Veldig fint hotell... men i helgene er baren ganske poppulær uteplass[:)]

ORIGINAL: beibi08

Jepp...dessverre, men du hører det ikke når du holder deg innpå rommet, det har ikke jeg opplevd [:)]

Jepp...dessverre, men du hører det ikke når du holder deg innpå rommet, det har ikke jeg opplevd [:)]

Nei det gjør en ikke... men greit å vite hvis en vil ta seg en tur i baren [:D]

Nei det gjør en ikke... men greit å vite hvis en vil ta seg en tur i baren [:D]

True true[8D]

Back
Topp