Hotell i bergen? *haster litt*

sjekket coop hotellkupp??

Bare styr laaaangt unna Holberg hotell. Det er den verste hotellopplevelsen jeg noen gang har hatt. Og jeg bor en del på hotell.. 

ORIGINAL: Sicily

Bare styr laaaangt unna Holberg hotell. Det er den verste hotellopplevelsen jeg noen gang har hatt. Og jeg bor en del på hotell.. 

Der er det mange som har motsatt erfaring enn du har, og som syns det er et helt ålreit hotell å bo på. BIllig og greit, og midt i sentrum.

p-hotell eller noe ved siden av fotballpuben, billig :)

ORIGINAL: Pijah

Der er det mange som har motsatt erfaring enn du har, og som syns det er et helt ålreit hotell å bo på. BIllig og greit, og midt i sentrum.

Servicen var elendig, rommene var skitne og vi ble matforgiftet etter å ha ventet i over 2 timer på middagen. De andre måltidene tok også laaaaang tid. Mye fordi kokken ikke var proffere enn at han lagde en og en rett om gangen. Vi sendte klagebrev og sørget for at forbundet vårt aldri kommer til å booke det hotellet igjen. [;)]

Bodde der forrige helg selv, og hadde null problem med hotellet, rommet var bra, frokosten var bra.. Så vi sitter nok på litt forskjellige erfaringer der, ja..

Augustin er vel billig, men standarden på rommene er likeså. Finnes ikke varme der.[&:]
De har en flott bar, og er flinke til å lage mat, da, det skal de ha!

Servicen var elendig, rommene var skitne og vi ble matforgiftet etter å ha ventet i over 2 timer på middagen. De andre måltidene tok også laaaaang tid. Mye fordi kokken ikke var proffere enn at han lagde en og en rett om gangen. Vi sendte klagebrev og sørget for at forbundet vårt aldri kommer til å booke det hotellet igjen. [;)]

Kjedelig at dere hadde en sånn opplevelse. Men som sagt er det mange som sitter med andre opplevelser enn deg. [;)]

Vi bodde på clarion hotell admiral og hadde bare positiver erfaringer i hvert fall. Med pris aner jeg ikke. Er 3,5 år siden og vi hadde rabatt gjennom telenor-ansatt da.

P-hotels er ganske billig.
Men et lite tips, hvis det er helgen 10-12 februar du skal ha hotell, kan det være vanskelig å finne rom. Det er NM i Bergen den helgen, og det kommer rundt 3500 mennesker til byen den helgen, så mange hotell er allerede ganske fullbooket, så jeg ville ikke ventet så lenge med å bestille..

Hordaheimen er vel billigst [:)] helt grei standard [:)]

Vi pleier å sove på Augustin eller på hordaheimen etter fuktige byturer.. billigere enn drosje hjem[:-]
Har også bodd på Augustin med barn... er veldig fornøyd.... men med barn så valgte vi ett større rom da... en family suite....den var litt dyrere...

Enig, ekkelt og stygt hotell[:'(]

Kjedelig at dere hadde en sånn opplevelse. Men som sagt er det mange som sitter med andre opplevelser enn deg. [;)]

Sånn er det jo med alt. Du vil vel også opplyse folk om det dersom du har hatt negative opplevelser med en bedrift?

ORIGINAL: *Hønemamma*

Enig, ekkelt og stygt hotell[:'(]

Heheh, ihvertfall én som er enig med meg. [8D]

Ville heller ikke lagt meg inn på SAS hotellet på Bryggen, jeg har jobbet på kjøkkenet der,
og hva kan en si... Ikke sææærlig hygienisk. Mister man noe på gulvet, gjelder
3-sekunders regelen der[8D] Og saus til all mat lages på morningen, og når gjesten skal
ha, varmes den i micro, MED den størken på.

Må bare legge til, dette gjaldt IKKE meg[:D]
Andre ansatte.. Slutta rimelig fort.

Back
Topp