Hotell i Alcudia

mamma1*

Betatt av forumet
Noen som har et barnevennlig og bra hotell i Alcudia/Playa De Muro på Mallorca å anbefale?
Vi skal reise i mai med bebissen som da er 7 1/2 mnd. Har lurt litt på Hotel Las Gaviotas Suites... ser helt nyoppusset og moderne ut[:D] 

Tar ellers gjerne i mot gode råd om det å reise med baby til Syden!

Viva sunrise i alcudia, verdens fineste hotell!![:)]

Ciudad Blanca (star tour) mer barnevennlig hotell skal du lete lenge etter![:D] paradis på jord, har vært der tre ganger og skal garantert dit igjen!

Prinsotel la dorada... kanonfint for barn (og voksne)!!

ORIGINAL: Lilletue

Vi skal på Sunwing resort, Alcudia i august. Fått det anbefalt av et vennepar[8D]

Kjempefint hotell! [:D]

vi skal også til alcudia i mai[:)]
skal bo på princesa, har vært der før også,men husker ikke hva det hotellet heter[:-]

Sunwing Princesa, Las Piramides eller Nuevas Palmeras er veldig bra... Jeg foretrekker Nuevas Palmeras selv...
Sea Club, Viva Sunrise, Alcudia Garden  er også bra alternativer...[:D]

Nuevas Palmeras er veldig bra og barnevennlig med eget basseng for barna treningsrom som de arangerer ting og tang i og sånn dag der de passe barna og går å utflukt osv... vi skal dit i juni:D

Sea club er veldig barnevennlig[:)] Har vært der 2 ganger. Da var jeg 17 og 17 år. Men reiser gledlig tilbake med barn[:)]

Vi drar til Alcudia samtidig som mammanTil Amalie:)
Skal bo på Sea club

ORIGINAL: mammanTil Amalie:)

sea club på alcudia...:) kjempe fint og barnevennelig:) jeg har vært der flere ganger og vi skal dit i juni:)

vært der flere ganger vi også.. kjempe fint!

Back
Topp