Hotell Cæsar!

Hanne79

Elsker forumet
Ser en episode inne i mellom... må jo følge litt med, men nå har jeg ramla helt av lasset.... Hvorfor er Kenneth død???

Ble påkjørt av han svensken. Ser nesten aldri på det men det har jeg fått me meg [:D]

Hva du mener???? [8|]

[:D]
Æhm...kremt...*lister meg stille ut igjen, jeg...*

Okay [:D] Ser det heller aldri har en mann som kaprer tven og ser på discovery i den tiden. De som lager motorsykkler og prøver ut mynter og sånne ting [;)]

Ser det på web tv jeg. Typen får aldri tid til og se så han har det på web tv. Jeg skal egentlig vente og se det med han da,men jeg klarer ikke..hihi..Så ser vær dag og så ser jeg det om igjen med hanen gang til[:D]

ORIGINAL: Linni

Ble påkjørt av han svensken.

Var det et uhell, eller med vilje?

uhell, han mista mobilen i dørken og såg ikke hvor han kjørte!

Men politiet antar saken som et kaldblodig drap,og de etterlyser nå en svart bil med skadet blinklys,så gjett om Oscar er skjelven! Uff,stakkar... Blir nok ikke noe bryllup for hertugen og Benedicte,nei...[;)]Kjedelig at folk forsinner slikt![:'(]

Endelig - i kveld er samboeren borte, så da skal jeg legge ungene rett før halv åtte, og så skal jeg se Cæsar. Første gang på evigheter (føles det som i hvert fall)[:)]

ORIGINAL: Trine85

... Blir nok ikke noe bryllup for hertugen og Benedicte,nei...[;)]

Er de sammen igjen???

ja, oscar og benedicte er sammen igjen, så lenge det varer...hehe

Ser på cæsar hver dag...hehe.. Prøver å få dagene til å gå på alle mulige måter.
Tror Oscar sliter litt ja... uff[&:]

ORIGINAL: Amarula

kanskje vi kan få et eget sted for cæcar tråder

(kniser)

Hehe.... eller kanskje vi bare kan dytte i denne tråden hver gang vi lurer på noe cæsar ting??? Så oversvømmer vi ikke forumet med såpeprat til motstanderes ergrelse...

sr cæsar nå...
tror faktisk at scott og rolf er søsken...
så skal de lure til seg pengene fra anker-hansen gjengen...

ORIGINAL: jomfruen83

sr cæsar nå...
tror faktisk at scott og rolf er søsken...
så skal de lure til seg pengene fra anker-hansen gjengen...

Ja, jeg og har lurt på det.... for hva har de ellers med hverandre å gjøre? Og bruker Rolf Mai til dette, eller er han forelska i henne?

ja..hmmm
ikke lett å bli klok på dette...

ååååå jeg har vært på hytte tur siden mandag... har jeg gått glipp av noe?? kom nettop hjem fikk ikke sett d i dag heller[:(] noen som kan opptatere meg sjapt???[8D]

Hva er egentlig dette med Rolf og Scott? Skjønner ikke helt.....[8|]

Det var jo far til Rolv (Egil) og far til Scott (Hugo) som satt sammen på bildene,og de har en hemmelig forbindelse som ikke fruen i toppetasjen skal vite om. Det er noe snakk om ei tomt/en eiendom mellom de to. Egils tomt var delt i to,og et eller annet skjedde med eiendomen til Rolv i Skottland. Scott og Rolv må kjøpe opp Anker-Hansen-konsernet før Astrid virkelig får snusen i det. Kanskje er de i familie? Ettersom Rolv hadde en eiendom i Skottland,hvor Scott & co kommer fra..? *Spennende*

Back
Topp