Hotel tips!

*Ainamedbaby

Glad i forumet
Vi bor i Valdres, skal ha prøverør på St Olav`s- lurte da på om noen hadde hotel tips.

jeg er heller ikke så kjent der oppe men vi har bestillt hotell på comfort augustin hotel (tror jeg det heter) virket som det låg ganske nært st.olavs. ellers går det jo ann å bestille på hotel st.olav (pasient hotellet) men vi fant ut at det var billigere på andre hotell, iallefall om vi bestillte på nett. ellers finner du noe som heter hotel kupp om du er coop medlem, da får man 3 netter for 2248 kr på et (nesten) valgfritt hotell. (var ikke mer ledig til da vi skal dit)

ORIGINAL: Solstranda

jeg er heller ikke så kjent der oppe men vi har bestillt hotell på comfort augustin hotel (tror jeg det heter) virket som det låg ganske nært st.olavs. ellers går det jo ann å bestille på hotel st.olav (pasient hotellet) men vi fant ut at det var billigere på andre hotell, iallefall om vi bestillte på nett. ellers finner du noe som heter hotel kupp om du er coop medlem, da får man 3 netter for 2248 kr på et (nesten) valgfritt hotell. (var ikke mer ledig til da vi skal dit)

Takk for tipset!

Thon hotel gildevangen var vi på i sommer.. KJEMPEFORNØYD :)

jepp du får refundert noe..646kr[:D]

neeeei nå sa jeg feil...får refundert 465 kr pr døgn står d her i brevet mitt..

sånn som det er her oppe så har pasienthotellet en avtale med 3 andre hotell i byen som di som har ivf kan bo på... den avtalen er slik at vi betaler 640 kr pr døgn, så får man refundert 465 kr pr døgn...

man får dekka av pasientreiser det som er billigest mulig.. altså om det er billigst å reise frem og tilbake eller om det er billigst for hotell.. mannen får vel bare dekka for ei natt.altså fra dagen før han skal gjøre sin jobb.. er han med hele tiden må dere selv betale.
hotellrommet blir litt dyrere dn natta han skal være med.
og alt av kviteringer sendes til pasientreiser.. husk at det er orginalkviteringer som må sendes, husk å ta kopi så du har dem selv i tilfelle det forsvinner..
så får du og dekka fo kjøringa dit om dere kjører selv..da skriver man antall km. på et papir..

Back
Topp