Hotel cæsar!!

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jippi!! I kveld begynner hotel cæsar igjen, og denne gangen blir det skikkelig mye action! Endelig noe å se på om kveldene.. Noen som er like hekta som meg eller? [:D]

må da si jeg følger med [:)]
Hvem er det som skal spille Liv og Storm da?? gikk glipp av finalen nemlig...
Håper det ble Stian jeg.. likte han bedre enn han Kim.

JAAA! Jeg er det!! he he.

Endelig begynner det igjen! Fulgte du med på jakten på en cæsarstjerne da? [:)]
Syns det var greit at det var de to som vant jeg [:)]

neeei[:(]
jeg får ikke sett d...
skal være med tante hun skal prøve brudekjoler[:D]
må nok takke meg med reprisen imårra

Helt enig......endelig begynner det igjen!!![:D]

Er heldigvis ikke hektet. Var det lenge. men så var det sommerferie. Og da heldigvis klarte jeg å gå glipp av noen episoder.

endelig har vi noe å se på om kveldene...har gledet meg lenge til at det skal begynne...har jo sett reklamen,og vet at det er mye som skal skje...

klem[:)]

Jepp.. Hekta ja!!
Gleda meg te i kveld ja!![:D]

Endelig er det tilbake JIIIPPIIIIIII!!!
Gleder meg til i kveld hi hi...
Og ja jeg er nok hekta på cæsar[:D]

Jeg har vel fulgt med sirka fra starten av ja. Og prøver å få det med meg så sant jeg er hjemme. Skal prøve å se i kveld også[:D]

hadde glemt at det skulle være i dag jeg... blir vel å sitte foran skjermen igjen da ja...

Må se på det selv.. Er ikke mer enn et kvarter til det begynner heller.. Bare til og sette seg til rette i soffa'n med pledd og godis[:D]

Er det meg som er uhyre treg i nøtta, eller var det flere som ikke skjønte den skyte-greia på begynnelsen i dag??? Og har ikke benedikte fått beskjed om at oscar drepte kenneth?[8D]

Hekta ja, men har nå funnet en SUPER unnskyldning for å se det også. Har nemlig dradd spinning sykkelen ut på stua forran tv'n, så nå sykler jeg hele Cæsar igjennom, med UTROLIG GOD samvittighet...

Men jeg har ikke tv i kveld, kan noen fortelle meg hva somskjedde?

Syns det er mye tull jeg nå..[:'(]
Oscar har sikkert stukket av fra politiet.. Skjønner ikke så masse egentlig..Annet en at Juni våkner fra koma innen 94 dager.. [:)]

Synes det har vært mye tull hele tiden jeg, men det gjør ikke at jeg slutter å se allikevel - må få med seg den daglige dosen[;)]

Nei, absolutt ikke. Har aldri sett en hel Cæsar-episode og kommer aldri til å gjøre det heller. Hater såpeserier! [;)]

Back
Topp