Hotel Cæsar

ORIGINAL: Rugebolla

ORIGINAL: Benedicte23

Jaaa, Goggen er sinnsykt dårlig skuespiller!

hva med han nye a ? han som spiller faren til lykke... HAN tar kaka!!!

Hehe, ja DET skal jeg være enig i asså!! [8D]

har ALDRI likt henne.. uff hun er et fælt menneske. drepte faren sin gjorde hun også [:@]

Ja hun Hermine er ræva skuespiller.. Hun hadde passet inn i teater der du overdramatiserer bevegelser og stemmebruk.
Blir så flau jeg[:)]

ORIGINAL: STJERNE*

Ja hun Hermine er ræva skuespiller.. Hun hadde passet inn i teater der du overdramatiserer bevegelser og stemmebruk.

tror ikke hu har vært full før ihvertfall

ja det måtte jeg også le av...ahhahahahha..

og når goggen løper ut av jenny sitt rom og roper HJELP HJELP kjempe høyt.. er det normalt??
man kan jo ringe på klokken. jobber på sykehus og har aldri opplevd noe sånt hahhaha bare i amerikanske filmer.

ORIGINAL: reidis

ORIGINAL: STJERNE*

tror ikke hu har vært full før ihvertfall

ja det måtte jeg også le av...ahhahahahha..

og når goggen løper ut av jenny sitt rom og roper HJELP HJELP kjempe høyt.. er det normalt??
man kan jo ringe på klokken. jobber på sykehus og har aldri opplevd noe sånt hahhaha bare i amerikanske filmer.

Ja, haha. Og hvem ville vel ha stått å skrike til hverandre rett over ansiktet datteren (som ligger i koma), slik eva og jens august gjør. Ikke noe annet enn ekte cæsar style Heldigvis!

Hehe, jeg syns det er kjempefestlig at noen engasjerer seg så voldsomt i dette! [8D]

hahahahaha, jeg ser aldri på cæsar, men det er godt å se at det er flere enn meg som evner å leve seg inn i sånt noe![:D][:D] morsomt[:D]

Back
Topp