Hot tips!!:):)

supert :) Det setter eg pris på :D Ja, dei kjem til å bli sååå skjønne :D Og sååå travle for stakkars J og N :D Men då er det godt vi kan vere mykje barnevakt :P

Da må vi bare finne ut om det er dere eller vi som må flytte ;) Haha. Vi får følge barna!

Ja :) Rett og slett :) Stalker moms <3 Og så må vi passe på at om f.eks J flytter til N på grunn av jobb/skule, så må vi finne noko bra til N også :P

Det er veldig viktig! ;) De er så heldige som har oss :D

Det er helt sant! :D Hva skulle vi gjort uten?

Jasså jasså, tvangsekteskap på gang? :O

Jasså jasså, tvangsekteskap på gang? :O

Jeg er sterkt enig i arrangerte ekteskap i enkelte tilfeller. Som i at datteren min skal gifte seg med sønnen til bestevenninnen min. Det har vi sagt til dem også (8 og 9 år), og foreløpig er de ganske enige hihi.

Jeg er sterkt enig i arrangerte ekteskap i enkelte tilfeller. Som i at datteren min skal gifte seg med sønnen til bestevenninnen min. Det har vi sagt til dem også (8 og 9 år), og foreløpig er de ganske enige hihi.
Er ikkje alltid dei veit sitt eige beste, og då må vi komme inn og bestemme for dei ;P Haha:)Tenk kor søtt, DERSOM dei faktisk gifter seg ;)

Dessuten blir det frivillig frå begge sider ;p for dei har LYST til å gifte seg med kvarandre ;)

Ja ikke sant hehe, ulempen med det hele er at han er veldig lett å lede og en veldig følsom gutt.
Mens jentungen er sterk og ikke redd for å tråkke på andre for å få sin vilje igjennom :p

hehe:P Slik som jenter flest :P

You said it ;p

Visste dere at når jenter har sex så frigis et forelskelseshormon i kroppen? Snakker ikke endorfiner, men det samme som frigis når vi ammer, slik at vi skal knytte oss til barna våre. Jammen ikke rart jentene ikke klarer å være friends with benefits uten å forelske seg :p Mannfolk, altså! De kan bare kjøre på :p Bahasa, det er så urettferdig! :p

Ja, det visste eg faktisk :) men eg leste det var fordi at dersom ho blei gravid, hjelper det på dersom dama har tilknytningsfølelser for mannen :)

Godt jeg fikk lurt mannen til å bli forelska i meg også da ;)

hihi ;) Godt du lot deg lure da :p

Hihi, man gjør lurt i å ikke takke nei til nachspiel etter jobb! :)

Hihi, man gjør lurt i å ikke takke nei til nachspiel etter jobb! :)
Eg laug og sa ja :P men dukka aldri opp :P *fnis* stakkaren hadde eigentleg avtalt med ei anna dame at ho skulle bli med på nach.. så når ho sendte mld og spurte kva det blei til, svarte han at det var berre å komme, men han hadde planer med nokon andre :P så ho kom ikkje :p

Kongen av nachspiel mannen din. :p

Haha! Bedre det enn kongen av Mallorca :) Charter-Svein :/

Back
Topp