hosting og oppkast

Tara08

Flørter med forumet
Datteren min er 1 år (til søndagen faktisk[:D]), men hu har ett problem med at hu hoster til hu spyr hver enenste natt. Har vært på sjukehuset med henne, men de finner liksom ikke noe galt med henne. De tror kanskje d er trykk i hodet som gjør d, men vi må vente på MR på riksen.
Er d noen andre som har vært borti at dem kaster opp hver natt?

Ikke hver natt, men innimellom har det skjedd. Hos snuppa er det pga astmaen og sesongen vi er i. [:)]

Jepp samme problemet her. vår lille er 2 år nå, og vært flere ganger til legen og på legevakta. av og til er det så ille at han hiver etter pusten. kun når han blir forkjøla at han blir sånn, og ikke ellers.
Ble oppringt av bhg på mandagen. da hadde han kastet opp seks ganger...huff får helt vondt inni meg. Har fått hostesaft nå, og funker til en viss grad..blir det ikke bedre skal de vurdere ventolin, men de mener det ikke er astma.

Både jeg og faren var sånn når vi var små, stygg hoste, og kastet opp. Husk barna er små vettu, og trykket når de hoster blir stort. ikke smittsomt oppkast, så i prinsippet kan de være i bhg, men dersom det skjer mange ganger er ikke det så gunstig akkurat, da er det bedre å være hjemme.

Back
Topp