Hostesaft?

Thea og Nicos mamma

Glad i forumet
Er det noen her som har fått hostesaft til de små? Evt Efedrin?? Skal ringe legevakta snart å høre om jeg får, men greit å vite om de kan gi det til så små.. Hu er potte tett stakkars og har falsk krupp hoste [:(][:(] Kjenner det igjen pga at storebror var plaga med det i noen år, men han var ikke så liten første gangen han fikk det. Nå har jeg endelig fått henne til å sovne litt i vogna, sittende med en pute bak seg..

Brukte Efedrin på Live når hun hadde falsk krupp. Fyttisvartehelvete for et prosjekt, har mareritt om det ennå [:'(][:'(][:'(] Er vel omtrent ingen hostedempende medisiner som kan gis til barn pga. morfinen? Alt som fås på apoteket her er i hvert fall bare slimløsende. Blæh, hater falsk krupp, føler med deg!

ORIGINAL: Aislin

Brukte Efedrin på Live når hun hadde falsk krupp. Fyttisvartehelvete for et prosjekt, har mareritt om det ennå [:'(][:'(][:'(] Er vel omtrent ingen hostedempende medisiner som kan gis til barn pga. morfinen? Alt som fås på apoteket her er i hvert fall bare slimløsende. Blæh, hater falsk krupp, føler med deg!

Hater det selv og!! Er ikke mye moro. Nicolas ble ikke kvitt det før han tok mandlene da han var 3.5... Håper virkelig ikke det er tilfelle nå[:'(][:'(]

Det roa seg etter 2 år her heldigvis, får noen sjeldne tedenser. Vi måtte bare slutte med de medisinene da, for ungen ble rett og slett sprø av dem [:'(]

ORIGINAL: Aislin

Det roa seg etter 2 år her heldigvis, får noen sjeldne tedenser. Vi måtte bare slutte med de medisinene da, for ungen ble rett og slett sprø av dem [:'(]

Efedrinen mener du? Har hørt unga kan bli veldig hyper av den.. Det skjedde heldigvis ikke her... Nå har jeg fått time kl 20. Takk og pris, ikke noe moro det her. Bjeffer som bare det stakkars [:(]

Efedrinen ja. Live ble bare sinnsykt grinete av den, hu bare lå på gulvet og grein i timesvis, ville ikke holdes eller koses med eller noe, hu ble bare en helt annen unge [&:] Kjipt med den bjeffinga i denne kulda også da, ikke bare å sette opp alle vinduene da.

imre fikk efederin,men vi har ikke gitt av det ,for hosten ble bedre dagen etter vi var hos legen.

har kun gitt slimløsende.. solvipect hadde jo ingen effekt, men fikk prøve bisolvon, og den funka her. 12 dråper 3 ganger til dagen

Back
Topp