hostesaft

lillemolla

Gift med forumet
drikker de frivillig hostesaft.her er munnen fullstendig hermetisert[&:][&:]

jeg får det heller ikke ned..
prøvd alt. tilslutt så spytta han det bare ut..

lokka med biovit jeg da[:D] skulle jeg aldri ha gjort, får da nekta han jo å ta biovit
tilslutt også[&:][:D] sånn kan det gå

Jørgen drikker det uten problemer, vil gjerne ha mer å han[:)]

bruker efidrin med solbærsmak[;)]

Hostesaft har alltid vært gitt med "makt" her[&:] Nekter å åpne munnen, hyler og vrir seg unna.

Siste gangene han har fått har jeg lagt han på fanget mitt, og gitt han med sprøyte. Har mått holde munnen hans for å få det inn. Litt hyl har det vært, men går over med en gang[:)] Sambo har ofte vært med å hjelpa litt da, distrahere og tulle, og det hjelper[:)]

Heller det enn at han har hosta hele natta[&:] De gangene jeg har gitt han på natta har det gått lettere[;)]

ORIGINAL: *Ain@

Et lite tips! Vi har brukt noe som heter Agropyron, det er et naturpreparat som demper hoste. Små kuler, Thomas får 4 små kuler morgen og kveld. Tygger de, slipper den kampen med hostesaft. Får kjøpt den på apoteket.

hmm.dette må testes ut.rart ingen der har anbefalt det..[8|]

Jeg har heldigvis ikke måtte gi han så mye hostesaft.

Et par runder har vi gitt han noe astmamedisin vi fikk av legen. Nå husker jeg ikke hva den heter, men uansett så syns Gaute den var nydelig. Han ba om mer[8D]

oliver har fått ett par flaske me efedrin så han tar det uten problem, å nu når lillesøstra åsså måtte ta det ble han jo helt dåli, han skulle jo åsså ha.. hehe..

Et lite tips! Vi har brukt noe som heter Agropyron, det er et naturpreparat som demper hoste. Små kuler, Thomas får 4 små kuler morgen og kveld. Tygger de, slipper den kampen med hostesaft. Får kjøpt den på apoteket.

For tørrhoste dette????????[:-][8|]

ORIGINAL: pupple

Thomas har hatt endel slim i brystet. Men det er vel for å dempe hosten. I tillegg har han fått akupunktur, da skille kroppen ut slimet selv, kommer ut med avføringen.

vi var på vitus OG apotek 1.de visste ikke om dette.var på helsekosten også.vet DU Ain@ hvilke apotek som har dette??

ORIGINAL: pupple

Thomas har hatt endel slim i brystet. Men det er vel for å dempe hosten. I tillegg har han fått akupunktur, da skille kroppen ut slimet selv, kommer ut med avføringen.

Ok, de har det nok ikke på apoteket her heller da..[&o] Vi hadde skikkelig tørrhoste en evighet i vår småen og jeg.. Fantes ikke noe for tørrhoste for barn u 3år.. og jeg kjøpte da noskapin tabletter til meg selv, og de kunne ikke tas av gravide og ammende.. selvsagt var jeg begge deler[:@]
Mener å huske de kalte det hostedempende, og de andre slimløsende..

Back
Topp