Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på helsestasjonen i morgen. Får rådføre meg med helsesøster....
Hun sa jeg skulle se det Ann. Hoster litt mindre i dag, og har ikke kastet opp noe slim. Kjøpt saltvannsdråper tilfelle hun blir tett i nesen...Hvordan er formen idag? Hva sa de på helsestasjonen?
Var skikkelig forkjøla jeg og storebror rett etter fødselen, kjemperedd hu skulle bli smitta, men hu slapp heldigvis unna![]()
Så bra, håpe hun blir fort friskHun sa jeg skulle se det Ann. Hoster litt mindre i dag, og har ikke kastet opp noe slim. Kjøpt saltvannsdråper tilfelle hun blir tett i nesen...
Fortsatt hoste, men bare etter måltid. Pøser på med saltvannsdråper! Melken gjør halsen hennes slimete stakkars!God bedring!
Forkjøla 2 uker's her å.. Dumme folk som kommer på barselsbesøk mens de er forkjøla!![]()
Fortsatt hoste, men bare etter måltid. Pøser på med saltvannsdråper! Melken gjør halsen hennes slimete stakkars!
Snørr, nysing og hoste her også. Umulig å unngå ned to andre barnehagebarn i hus. Virker ikke veldig plaga heldigvis.