Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på helsestasjonen i morgen. Får rådføre meg med helsesøster....
Hun sa jeg skulle se det Ann. Hoster litt mindre i dag, og har ikke kastet opp noe slim. Kjøpt saltvannsdråper tilfelle hun blir tett i nesen...Hvordan er formen idag? Hva sa de på helsestasjonen?
Var skikkelig forkjøla jeg og storebror rett etter fødselen, kjemperedd hu skulle bli smitta, men hu slapp heldigvis unna
Så bra, håpe hun blir fort friskHun sa jeg skulle se det Ann. Hoster litt mindre i dag, og har ikke kastet opp noe slim. Kjøpt saltvannsdråper tilfelle hun blir tett i nesen...
Fortsatt hoste, men bare etter måltid. Pøser på med saltvannsdråper! Melken gjør halsen hennes slimete stakkars!God bedring!
Forkjøla 2 uker's her å.. Dumme folk som kommer på barselsbesøk mens de er forkjøla!
Fortsatt hoste, men bare etter måltid. Pøser på med saltvannsdråper! Melken gjør halsen hennes slimete stakkars!
Snørr, nysing og hoste her også. Umulig å unngå ned to andre barnehagebarn i hus. Virker ikke veldig plaga heldigvis.