Hoster

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Min lille jente på 2 uker hoster. Vi er lett forkjølet hele gjengen her hjemme, men liker ikke at hun hoster. Tidligere i dag "spydde" hun også opp masse slim....
Noen tips?

Vann løser opp slim, men hun er jo så liten at det er dumt å "ta opp plassen" til melka kanskje.. Hvis du ammer kan det kanskje hjelpe litt hvertfall :)
Hold godt øye med temperaturen hennes, spebarn kan plutselig bli veldig syke så lurt å være var på tilstanden hennes. Ville ringt og fått time hos legen imorgen tidlig hvis ikke tlf dems er oppe nå, greit at legen får høre om hvor langt ned slimet ligger.

Skal på helsestasjonen i morgen. Får rådføre meg med helsesøster....

Hvordan er formen idag? Hva sa de på helsestasjonen?
Var skikkelig forkjøla jeg og storebror rett etter fødselen, kjemperedd hu skulle bli smitta, men hu slapp heldigvis unna :)

Mi er også blitt forkjøla.. Jeg fikk det før hun så satser på hun blir raskt frisk med antistoffer fra
Melka..

Hvordan er formen idag? Hva sa de på helsestasjonen?
Var skikkelig forkjøla jeg og storebror rett etter fødselen, kjemperedd hu skulle bli smitta, men hu slapp heldigvis unna :)
Hun sa jeg skulle se det Ann. Hoster litt mindre i dag, og har ikke kastet opp noe slim. Kjøpt saltvannsdråper tilfelle hun blir tett i nesen...

God bedring!

Forkjøla 2 uker's her å.. Dumme folk som kommer på barselsbesøk mens de er forkjøla! :(

God bedring!

Forkjøla 2 uker's her å.. Dumme folk som kommer på barselsbesøk mens de er forkjøla! :(
Fortsatt hoste, men bare etter måltid. Pøser på med saltvannsdråper! Melken gjør halsen hennes slimete stakkars!

Snørr, nysing og hoste her også. Umulig å unngå ned to andre barnehagebarn i hus. Virker ikke veldig plaga heldigvis.

Snørr, nysing og hoste her også. Umulig å unngå ned to andre barnehagebarn i hus. Virker ikke veldig plaga heldigvis.

"Greit" når det er ens egne barn som har skylda.. Det er ikke til å unngå.. Synes ikke det er greit når det skyldes besøk :(

Da tar vi en tur til legen... Her hoster hun fortsatt og det kommer slim opp. Skikkelig ekkelt...

Back
Topp