Hoster til han spyr

Ingapinga

Forelsket i forumet
Mini har de siste ukene hosta så han spyr, mest slim med noe dritt i.... Kan gå en uke mellom hver gang det skjer... Er også ofte det skjer vist han ar herja mye....

Det begynte etter han var forkjøla, men det er lenge siden nå, og han er ikke det lengre....

Andre som driver med dette?

Min drev på sånn, og det viste seg å være forkjøleses uttløst barneastma..
Så det kan jo være lurt å ta en tur til legen.
Han hadde forresten ikke noe "dritt" i slimet da [8|]

mia holder på sånn hu og nå, har hostet sånn på natten at hu har kasta opp. hatt virusifeksjon i kroppen da så dette er da det som henger igjen sa barnelegen, men er jo flere uker siden nå.....

kan barneastma trigges av forkjølelse? hvordan er det da? blir man kvitt det igjen eller er det sånn at da har man astma for 'livet' da liksom?

Hm, kanskje vi må ta en tur ti legen da....[8|]  Håper ikke det er noe barneastma......[:-]

Kan høres ut som astma ja. Evt falsk krupp, da er det skarp, hvesende hoste.

Jeg hadde det likedan som barn.. Fikk diagnostisert barneastma og begynte med inhalator. Det hjalp da, og jeg vokste det av meg.

ORIGINAL: ~Mysil~

Mini har de siste ukene hosta så han spyr, mest slim med noe dritt i.... Kan gå en uke mellom hver gang det skjer... Er også ofte det skjer vist han ar herja mye....

Det begynte etter han var forkjøla, men det er lenge siden nå, og han er ikke det lengre....

Andre som driver med dette?

mini gjør dette, skal på utredning for astma...

Det samme gjorde min, men nå har han fått påvist barneastma så vi har medisin til han.

Små barn har ikke lett for å få opp slim. Når lungene har noe de vil bli kvitt kan det virke som barnet kaster opp. Det er en måte for kroppen bli kvitt det. Ikke farlig bare flott. Her blir tullene så bra etter de har fått det opp.
Kan også hjelpe hoppe med de så får de det også opp [:D]

ORIGINAL: Histepist

Min drev på sånn, og det viste seg å være forkjøleses uttløst barneastma..
Så det kan jo være lurt å ta en tur til legen.
Han hadde forresten ikke noe "dritt" i slimet da [8|]

ja fare for det. men godt at han får det opp da, det er det beste:)

ORIGINAL: ~Adrianna~

Det samme gjorde min, men nå har han fått påvist barneastma så vi har medisin til han.

Back
Topp