Hoster om natten

*Vintermamma*

Forelsket i forumet
Emilie hoster sånn om nettene for tiden...[&:]
Vekker seg selv av dette også! Noe jeg kan jeg gjøre?!

Har hatt det slik her en stund også. Hang igjen etter forkjølelsen... Hoster innimellom nå også, men ikke så ille. Vi ga vanlig, spreseptfri hostesaft vi! [:)] Fungerte fint.

Tørrhoste!
Får kjøpe hostesaft på mandag og håpe det går fint resten av helgen[;)]

tror ikke de anbefaler medisin på tørrhoste på så små barn, men er ikke helt sikker. Kanskje vsst det hindrer nattessøvn.

Ta å hev hode enden og gi henne saltvanns spray (otribaby) før hun legger seg. Funker i hvertfall her. Men her har jeg en gutt som sover godt og ikke våkner så lett. bare hoster og legger seg til igjen[;)]

Det hjelper også forresten å ha det ganske kaldt på rommet[:)]

Takk for tips [:)]

ORIGINAL: oblix

tror ikke de anbefaler medisin på tørrhoste på så små barn, men er ikke helt sikker. Kanskje vsst det hindrer nattessøvn.

Ta å hev hode enden og gi henne saltvanns spray (otribaby) før hun legger seg. Funker i hvertfall her. Men her har jeg en gutt som sover godt og ikke våkner så lett. bare hoster og legger seg til igjen[;)]

Det hjelper også forresten å ha det ganske kaldt på rommet[:)]

her skal vi definitivt til kiropraktor i morgen!!

de kan få opp MASSE slim - gjorde det for 1 måned siden.

ORIGINAL: *Vintermamma*

Emilie hoster sånn om nettene for tiden...[&:]
Vekker seg selv av dette også! Noe jeg kan jeg gjøre?!

Sånn hadde vi det også etter gorskjølelse og RS. MEn takk og lov at svigermor er sykepleier[:D]
Hun gav oss et hot tips som ho bruker på jobb til di gamle; ha vann i en flaske og hell litt sitron i vannet.

Her funket det som bare rakker'n, og Jonas elsker sitronvannet[;)]

her har vi det slik ofte!!! [:-]

Fikk disse tipsene hos barnelege :

-hjelper å drikke iskaldt vann, gjerne med isbiter.
-sove i kaldt rom. Ikke for kaldt selvfølgelig. Kle på ullsokker med pysj, og gjerne body under. slik at ungen holder seg passe varm.
-Heise opp hodet på senga litt.
-Reseptfri hostesaft bruker vi i ekstreme perioder..den fungerer enda bra!

Back
Topp