Hoster og hoster og hoster

tipp

Forumet er livet
Ine lOrena ligger inne i sengen og bare hoster og hoster. får helt vondt av å høre på henne. Hadde noen sånne netter selv for 2 uker siden. Ikke gøy.Hun var oppe i sted etter hun hadde hostet til hun spydde littegranne. Ikke mye, men litt.

hun ble kjempe redd.Fikk masse vann å drikke, men er redd ofr at det kanskje kommer opp igjen og.

noen som har noe tips? har ikke hoste saft heller. Ikke det at den hjelper så grådig

Uff, stakkars, Ine!! [&:]

Skulle ønske jeg hadde noen tips og komme med, men jeg vet sannelig ikke.

Men håper hun blir bra snart og gi henne en klem fra meg
 Og en klem til ett sårt mamma hjerte.

Har egentlig ikke noen gode tips, men så på forbrukermagasine (eller noe sånn) at solbær el blåbær saft virket likebra som de slimoppløsende hostesaftene! Hvis du har noe sånn kan du jo prøve! [:)] 

ORIGINAL: RitaCecilie

Uff, stakkars, Ine!! [&:]

Skulle ønske jeg hadde noen tips og komme med, men jeg vet sannelig ikke.

Men håper hun blir bra snart og gi henne en klem fra meg
Og en klem til ett sårt mamma hjerte.

Takker for tips[:)] Hun var oppe en liten tur i nå i sted og, men nå sover hun godt[:)] Skal no tilbringe natten på sofaeni tilfelle hun skulle begynne igjen. Fikk en liten sjokolade siden det var så synd i henne[:D]Da ble hun frisk fort gitt[:D]

har to råd:
*hev hodedelen på sengen med noen bøker ol under sengebena.

*reis til apoteket i morgen og kjøp SOLVIPECT!
kine var nylig veeeldig hostete og hostet hele tiden og spes om natta.
Jeg begynte med å gi henne denne 2-3 g daglig , siste gang når hun la seg og den virket fantastisk bra!
jeg ble veeeeldig positivt overrasket.
Hun hostet så å si ingenting.
Jeg er ooooverbevist om att denne hjalp! 110%.

Hmmm,den skal jeg prøve[:)] takk for tipset[:)] Spent på hvordan denne natten blir[&:] So far so good

Håper dere har fått sove i natt.
Varm melk med honning i brukte jeg å få som lita [:)]  For ho er jo over et år så honning skal ikke være nor problem å gi henne da.

Back
Topp