Hoster, hoster og hoster....

Ashtrey !

Gift med forumet
Blir snart gal ! [&o]

Dette her gjelder da minien på 6 mnd'er ! [&:]

Han har vært syk siden dag 1, og for 2 uker siden fikk vi vite at han hadde kronisk-virusinfeksjon og nedsatt immunforsvar ! [:(] Kansje også ett snev av astma, så vi fikk med fluitide hjem...Medisinen han gjort slik at surklinga hans går bort, men han hoster og hoster ! [&o]

Prøvde også å kutte ut medisinen en liten periode, men hostinga bare fortsetter....Kan tenke meg det er kjempetravelt for han, for han våkner jo flere ganger på natta pga det ! [&:]

Noen som har vært borti det samme ?

Kan man må hoste-saft til så små ?

Du får ikke hostesaft til så små på apoteket, men tror du får det hos legen [:)]

Skatten her hostet masse på nettene og dagene,fikk ventoline hos legen....gikk over på 1 2 3[:D] Nå får hun flutide morgen og kveld...ventoline ved behov[;)]

Ta kontakt med legen igjen du....barnet kan ikke ha det sånn[:)]

Lykke til[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Skatten her hostet masse på nettene og dagene,fikk ventoline hos legen....gikk over på 1 2 3[:D] Nå får hun flutide morgen og kveld...ventoline ved behov[;)]

Vi fikk beskjed om at han ikke fikk det, siden han er så liten..[&:]

Så dem skulle prøve ut flutide på han, går også på bricanyl..Hjalp en liten periode men ikke nå lenger !

Men tror jeg skal ringe legen ja, merker at jeg savner litt mer søvn på nattestid, merker også at han ikke er helt i slag på dagen pga lite søvn på natta..[&:]

ORIGINAL: Ashtrey !

ORIGINAL: *p!nk smile*

Vi fikk beskjed om at han ikke fikk det, siden han er så liten..[&:]

Så dem skulle prøve ut flutide på han, går også på bricanyl..Hjalp en liten periode men ikke nå lenger !

Men tror jeg skal ringe legen ja, merker at jeg savner litt mer søvn på nattestid, merker også at han ikke er helt i slag på dagen pga lite søvn på natta..[&:]

Ja kontakt legen igjen...kanskje de vet om noe annet som kan hjelpe knerten[;)]

Hadde det sånn med mini for et par uker siden. Hostet så ille at hun brakk seg og kastet opp. Fikk efedrin av legen, og det hjalp faktisk på henne.

Back
Topp