Hoste

Linnpinn93

Betatt av forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hei jenter! Jenta vår har nesten helt siden fødsel hostet, hun har ikke vært forkjølet og har heller ikke nedsatt allmentilstand. Hva tror dere det kan være? Jeg tenker kanskje astma, for hun gisper etter luft etter hostene [emoji26] Tror nok jeg må en tur til legen for å sjekket det ut...
 
Her og har han hostet siden fødselen, men er liksom en lett tørrhoste. Ikke er det hver dag heller.
 
Uf, best å ta en sjekk hos legen. S har hostet i 4 uker nå men det er etter forkjølelse og bare på natten littegran nå, men jeg lurer på om jeg skal ta turen til legen jeg og.
 
Nå har vi vært hos legen og han mener det er fordi vi bor midt i Oslo og hun er utsatt for mye forurensning [emoji29] blir flytting til landet på oss i løpet av året...
 
Nå har vi vært hos legen og han mener det er fordi vi bor midt i Oslo og hun er utsatt for mye forurensning [emoji29] blir flytting til landet på oss i løpet av året...
Å huff. Ikke gøy beskjed å få det da :( men man vil vel det beste til de små også :/
 
Nå har vi vært hos legen og han mener det er fordi vi bor midt i Oslo og hun er utsatt for mye forurensning [emoji29] blir flytting til landet på oss i løpet av året...

Hmm... Det er ikke så kult å høre:(
Kan ikke være at hun gulper litt å setter det litt i vranga da? Det driver nemlig L med, og har gjort omtrent fra fødselen av. Var ihvertfall det barnelegen på sykehuset sa når hun så på henne når hun var en uke eller to.
 
Nå har vi vært hos legen og han mener det er fordi vi bor midt i Oslo og hun er utsatt for mye forurensning [emoji29] blir flytting til landet på oss i løpet av året...
Uf, seriøst? Kan ikke tro at Oslo er så forurenset! Hvis dere har mulighet, er sikkert best å flytte ja.
 
Nå har vi vært hos legen og han mener det er fordi vi bor midt i Oslo og hun er utsatt for mye forurensning [emoji29] blir flytting til landet på oss i løpet av året...

Huff da! Men det er jo greit å ikke bo midt i gryta kanskje også da? Kjipt å få en sånn beskjed da, er jo ikke noe man kan gjøre noe med sånn på dagen!
 
Hmm... Det er ikke så kult å høre:(
Kan ikke være at hun gulper litt å setter det litt i vranga da? Det driver nemlig L med, og har gjort omtrent fra fødselen av. Var ihvertfall det barnelegen på sykehuset sa når hun så på henne når hun var en uke eller to.

Jeg tenkte også det kunne være det, men aner ikke. Legen var heller ikke helt sikkert, men får håpe saltvannsdråper hjelper [emoji6]
 
Uf, seriøst? Kan ikke tro at Oslo er så forurenset! Hvis dere har mulighet, er sikkert best å flytte ja.

Fikk litt sjokk jeg også, men ser jo i vinduskarmen etter noen dager med åpent vindu så er det helt svart [emoji50] blir koselig å flytte til landet da, det har jeg alltid drømt om [emoji1319]
 
Huff da! Men det er jo greit å ikke bo midt i gryta kanskje også da? Kjipt å få en sånn beskjed da, er jo ikke noe man kan gjøre noe med sånn på dagen!

Vi har alltid ønsket å flytte fra Oslo, og etter denne beskjeden er det i alle fall sikkert at vi gjør det. Blir deilig med litt mer avslappet stemningen enn stresset her i byn [emoji6]
 
Vi har alltid ønsket å flytte fra Oslo, og etter denne beskjeden er det i alle fall sikkert at vi gjør det. Blir deilig med litt mer avslappet stemningen enn stresset her i byn [emoji6]

Det skjønner jeg godt! Etter å ha bodd noen år i Trondheim er det sååå deilig å bo i en liten by! Savner av og til tilbudet, men ikke ofte nok til st jeg vil flytte :)
 
Det skjønner jeg godt! Etter å ha bodd noen år i Trondheim er det sååå deilig å bo i en liten by! Savner av og til tilbudet, men ikke ofte nok til st jeg vil flytte :)

Ikkesant! Oslo er jo fint sånn sett, alt i nærheten, men tror ikke det blir noe savn [emoji39]
 
Ikkesant! Oslo er jo fint sånn sett, alt i nærheten, men tror ikke det blir noe savn [emoji39]

Det er jo bare desto mer spesielt å komme tilbake tenker jeg, og man sparer faktisk litt penger på at ikke alt er i nærheten :p
 
Hvor vil dere flytte da?

Vi veit egentlig ikke helt enda, men tenker at det må være pendleravstand til Oslo sånn at vi har jobb og besteforeldre i nærheten. Vi har tenkt litt på Jessheim, men er ikke sikker [emoji28] veit du om noen fine steder? [emoji4]
 
Back
Topp