Hoste?

Bjørkeheksa

Glad i forumet
Jentungen blir ikke kvitt hosten sin. Hun har hostet ca i 5-6uker trur jeg, men det er kun 5-6 ganger om dagen. Men hu hoster til hu spyr omtrent.
Jeg har vært tilbakeholden med å ringe legen for allmentilstanden hennes er helt fin.

Så jeg lurer på da om det er på tide å snakke med legen siden det ikke ser ut til å bli en bedring i hosten på så lang tid?

Synes absolutt du burde snakke med legen ja... Det kan jo hende hosten har utviklet seg til bronkitt, eller værre... Bedre å få det avkreftet, eller medisiner til å behandle med. Forhåpentligvis er det ikke noe alvorlig. :)

Jentungen blir ikke kvitt hosten sin. Hun har hostet ca i 5-6uker trur jeg, men det er kun 5-6 ganger om dagen. Men hu hoster til hu spyr omtrent.
Jeg har vært tilbakeholden med å ringe legen for allmentilstanden hennes er helt fin.

Så jeg lurer på da om det er på tide å snakke med legen siden det ikke ser ut til å bli en bedring i hosten på så lang tid?

Ville ringt til legen for å få sjekket det. 5-6 uker er jo veldig lenge da :(

Skal ikke begynne å spekulere i hva det kan være, men håper du finner ut av det ;)
God bedring til vesla ;)

Takk for svar! Da er legetimen bestilt! :)

Back
Topp