Hoste.

Jenta10

Glad i forumet
jeg skal på jobb egentlig i helgen, jobber i bolig med multihandikappede. problemet er at jeg hoster og hoster, bør jeg holde meg hjemme eller kan jeg gå på jobb.
har litt feber og er tungpusten innimellom når jeg hoster.

hva ville du gjort.

akkurat vært sykmeldt 1 uke pga ryggen(den er fin igjen nå).

Så lenge du jobber med mennesker skal du holde deg hjemme når du er syk. Hoste og feber er sykdom og kan smitte. Ser at du synes dette er en kjip situasjon siden du nettopp har vært borte. Jeg ville vært åpen med sjefen(ansvarlig) og forklart situasjonen. Da får du sikkert beskjed om å holde deg hjemme også...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Så lenge du jobber med mennesker skal du holde deg hjemme når du er syk. Hoste og feber er sykdom og kan smitte. Ser at du synes dette er en kjip situasjon siden du nettopp har vært borte. Jeg ville vært åpen med sjefen(ansvarlig) og forklart situasjonen. Da får du sikkert beskjed om å holde deg hjemme også...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Sånn tenker jeg også. Så lenge du kan smitte noen er det nok greit å være hjemme. Er dessuten større sjangse for at du blir fortere frisk dersom du holder deg hjemme og hviler deg :-) God bedring :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

dere har nok rett, men er ikke noe gøy å fortelle det men må nok bare gjøre det.
takk for svar

Litt tørrhoste er ikke noe problem så lenge du har "kontroll" på den, at du ikke driver å hoster folk opp i ansiktet og sånt, men har du feber i tillegg bør du holde deg hjemme.

Sent from my iPad using BV Forum

Du bør holde deg hjemme..

Hadde jeg kun hosta ville jeg nok reist på jobb, hoste kan jo vare i ukesvis uten at det er særlig smittsomt. Med feber derimot ville jeg holdt meg hjemme. Ville ikke tenkt noe på det, er man syk så er man syk. Ikke noe du kan noe for:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

For min del er det altfor tidlig å bestemme om jeg er frisk nok eller ikke til å jobbe i helgen;) gjør det du kan i dag for å bli frisk, og om du innstiller deg på å jobbe så blir man som regel fortere frisk ;)

TuMmY LoVe

Back
Topp