Hoste

Frk.Keller

Glad i forumet
Hvordan er dette egentlig, når skal man ringe lege? Har ei lita snuppe som har hostet i 1,5 uke ca, i varierende grad. Hun har hatt akurat over 38 i feber, men ikke noe mer enn det. Har ikke komlet meg til å målt feber idag, men hun kjennes varm ut og er rød i kinnene.

Når burde man kontakte lege? Eller er det kanskje ikke vits i enda?

Ring og spør du! [:)]

Kom igjen - NOEN her må vite dette [:D]

ORIGINAL: Frk.Keller

Det er jo din datter, det er du som må vurdere formen hennes. Når det er sagt, synes jeg at det er en god regel og ringe og snakke med legekontoret dersom du er usikker. Heller en gang for mye enn en gang for lite. [;)]

ORIGINAL: rodstilk

Det er jo din datter, det er du som må vurdere formen hennes. Når det er sagt, synes jeg at det er en god regel og ringe og snakke med legekontoret dersom du er usikker. Heller en gang for mye enn en gang for lite. [;)]

Skrev det innlegget før jeg så at du hadde svart [8D] Og da slo det meg hvor teit jeg egentlig var som ikke tenkte på at jeg bare kan ringe til legekontoret,[8D] og jeg gjorde det etter du hadde svart [:)]

ORIGINAL: rodstilk

Skrev det innlegget før jeg så at du hadde svart [8D] Og da slo det meg hvor teit jeg egentlig var som ikke tenkte på at jeg bare kan ringe til legekontoret,[8D] og jeg gjorde det etter du hadde svart [:)]

Aah! [8D] Hva sa de? Er hun bedre nå? [:)]

Back
Topp