Hoste på natt - tissa på meg!

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Vært forkjøla litt over en uke nå, og har fått en så irriterende hoste med slim langt nedi et sted. I natt hostet jeg så at jeg tisset litt på meg. Skjems for at jeg ikke har helt kontroll over blæra lenger :( Noen andre?
 
Jeg har hatt stålkontroll selv med et svangerskap fylt av hoste og oppkast. Helt til lørdag. Da drev jeg og kasta opp gang på gang og fikk alt opp i nesa. Tror jeg skvetta litt på meg da. Hadde alt innlegg så ikke så lett å merke men rimelig sikker.

Jaja. Får satse på at det blir en ordning etter fødsel :)
 
Jeg må krysse beina hver gang jeg nyser hvis ikke så lekker jeg. Bare å bli flinkere med kniping tydeligvis. Var slik sist graviditet også, men ble normalt igjen en stund etter fødsel.
 
Merka også at det fort kommer noen dråper, spesielt ved nysing. Har heldigvis ikke vært syk siden før jul, så da går det bra.
 
Jeg har hatt stålkontroll selv med et svangerskap fylt av hoste og oppkast. Helt til lørdag. Da drev jeg og kasta opp gang på gang og fikk alt opp i nesa. Tror jeg skvetta litt på meg da. Hadde alt innlegg så ikke så lett å merke men rimelig sikker.

Jaja. Får satse på at det blir en ordning etter fødsel :)
Ja, har aldri vært så «løs i tissen» før så håper ikke det blir sånn etter fødselen også! :eek:
 
Jeg må krysse beina hver gang jeg nyser hvis ikke så lekker jeg. Bare å bli flinkere med kniping tydeligvis. Var slik sist graviditet også, men ble normalt igjen en stund etter fødsel.
Var ikke slik sist :p men slit litt med det etter fødsel, og faktisk da jeg sluttet å amme sist etter 21 mnd :eek: så ble ikke mange mnd uten småskvetting vet nysing etc, men dette den natta tar helt kaka :eek:
 
Sniker fra juli!

Brakk meg i over ti minutter for ei uke siden, og da siste brekninga kom og jeg endelig sto over do klar til å få opp det som måtte komme var det så hardt at jeg tissa på meg.:wideyed: Har aldri hatt problemer før, heller motsatt, så må vel bare begynne å knipe først som sist.:bag:
 
Sniker fra juli!

Brakk meg i over ti minutter for ei uke siden, og da siste brekninga kom og jeg endelig sto over do klar til å få opp det som måtte komme var det så hardt at jeg tissa på meg.:wideyed: Har aldri hatt problemer før, heller motsatt, så må vel bare begynne å knipe først som sist.:bag:
Ikke bare bare :( :(
 
Jeg bruker appen til Gynzone for knipeøvelser. Der skal man øve seg på feks å hoste og knipe samtidig.
 
Back
Topp