Hoste -Hva ville du gjort?

Durken

Forumet er livet
Ville du ha kontaktet lege om du hadde tørr hostet en uke?
Om morningen hoster du opp grønne klumper (sorry, veldig ekkelt jeg vet).
Du har vært hes en uke også, men ellers ingen symptomer på sykdom....

Finnes det noe på apoteket som kan hjelpe en høygravid?

Tja, hvorfor ikke. Uten noen andre symptoner + høygravid ville jeg nok oppsøkt lege for sikkerhets skyld.

Hoster her i huset også, men ikke så mye som deg. Men når vi er gravide har vi lov å mase litt ekstra på legene...

Er IKKE noe du får kjøpt på apoteket som vi gravide kan bruke.. Var og spurte for noen uker siden - hva vi kunne ta for hoste - men nei det var ingenting... Vann, te og pastiller.... [:)]

Noskapin funker mot tørrhoste, men det står i pakningsvedlegget at den ikke skal brukes under graviditet...[:'(]

Jeg ble så lei av den der tørrhosten, at jeg i "desperasjon" prøvde Bisolvon, som jo skal være slimløsende.... Og den funket... [8|][8|][8|] Hosten min er liksom bare sånn irriterende tørrhoste, ingenting som kommer opp, og hoster bare sånn helt plutselig. Men da jeg tok bisolvon, så kom det faktisk opp bittelitt likevel...[8|] Rart... Så nå tar jeg Bisolvon samt Eukalyptushonning.

Jeg dro til legen. Kunne så klart ikke få noe. Apoteket hjalp meg heller ikke noe særlig.
Heldigvis er jeg mye bedre nå enn i forrige uke. Bare bittelitt hoste igjen[:)]

Prøv vanlig slimløsende!!! Solvipect eller noe. Det virker som sagt på meg; trodde ærlig talt jeg hadde tørrhoste, men jammen kommer det ikke opp noe slim når jeg tar slimløsende...

Back
Topp