*Host* Julegaver.. *Plystre*

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Er vi flere som såvidt har begynt noen spede tanker? ;)

Det er blitt august, og som på automatikk så skrives listen over mottakere, sånn at tanker til nå kan noteres, og jeg er klar til å plukke opp og notere ønsker og behov som folk indirekte og direkte utrykker disse neste månedene :) Ikke minst er jeg klar for å lete etter smarte kupp og gjennomtenkte ideer!

Gleder meg stort til julegave-tråder her inne, særlig fra nettbutikker og ikke minst EBAY!!!

(Jeg vet mange IKKE er som meg Men dere andre, er dere der? )

Jeg har smått begynt å handle inn julegaver og lage julegaver..
Aldri begynt så tidlig før , men orker ikke å stresse rundt i desember heller.
Så i år vil jeg slappe av med shoppingen og ha god tid

Trone skrev:
I år skal jeg starte litt tidlig pga fødsel i midt-november. 

Men buttis her inne er jo nesten ferdig hun og hun har handlet møøøe på ebay :p

Hahaha!

Du smigrer meg:P

Nesten ferdig er jeg overhooodet ikke, har handlet 3-4... av... mange..

KonTrolla skrev:

Det er blitt august, og som på automatikk så skrives listen over mottakere, sånn at tanker til nå kan noteres, og jeg er klar til å plukke opp og notere ønsker og behov som folk indirekte og direkte utrykker disse neste månedene :) Ikke minst er jeg klar for å lete etter smarte kupp og gjennomtenkte ideer!

Gleder meg stort til julegave-tråder her inne, særlig fra nettbutikker og ikke minst EBAY!!!

Jeg var på Ullared for ikke lenge siden og har allerede begynt å krysse av navn på listen min:-) Tenkte jeg skulle ta meg en runde på e-bay på onsdag,da skal gutta og mannen på kino og jeg skal shoppe hjemme fra sofaen:-)

Trone skrev:

Er virkelig deilig å være ferdig, og å bruke god tid på de siste kosepakkene :)

Hihi, godt med likesinnede :p

Drømmeren skrev:
Jeg har smått begynt å handle inn julegaver og lage julegaver..
Aldri begynt så tidlig før , men orker ikke å stresse rundt i desember heller.
Så i år vil jeg slappe av med shoppingen og ha god tid

Det er SÅ verdt det Det blir så mye mer kos, og så lite stress. Bedre økonomisk, siden det spres utover, og mer personlig også. Håper du får kost deg masse!!

Bouncing buttplug skrev:

Trone skrev:

Hahaha!

Hihihi  

Har en ebay-liste som heter "julegaver 2012", men den er blitt påfyllt fra året starta, og ikke ryddet i, så aner ikke om det er noe som funker!
Får du mye av den halvmisunte, undertone av småsurhet "Er det iiiiibay detta da?" (Sånn type, vi får ikke bytta denne gaven, altså!)

besnik skrev:

KonTrolla skrev:

Jeg var på Ullared for ikke lenge siden og har allerede begynt å krysse av navn på listen min:-) Tenkte jeg skulle ta meg en runde på e-bay på onsdag,da skal gutta og mannen på kino og jeg skal shoppe hjemme fra sofaen:-)

Så herlig Blir virkelig hoppende glad av sånn lesning

Åssen tenker du rundt bytte-problematikken, med utenlandskjøp og kjøp som er så tidlige at de ikke har bytterett?

Jada, jeg er i gang! Syns det er veldig godt å være ferdig med julegaver når desember setter inn :) Har akkurat bestemt meg for to julegaver som skal kjøpes inn denne uka :)
Eneste minuset er at jeg er tom for julepapir, og det er i grunn ikke så enkelt (gudskjelov i grunn) å få kjøpt sånt i august

Bouncing buttplug skrev:

Trone skrev:

Hahaha!

Trodde du hadde skrevet i ebaytråden at du nesten var ferdig, he he!!! 

men det betyr jo bare at det kommer eeeeeeeeeeeeenda flere bilder i den tråden etterhvert, juhuu!!! :D Me like!!!

Jeg har ikke kommet lenger enn at vi har satt oss ned og laget liste over alle som skal ha, så har jeg laget liste på ebay som heter "julegaver" :P
Jeg har det i hodet hver gang jeg er å handler, sånn tilfelle jeg ramler over ett eller annet noen kunne ønsket seg eller satt pris på.
Jeg har aldri brydd meg spessielt om julegaver, men nå har jeg jo plutselig en hel familie og shoppe til! :D

Æ e' nesten ferdig :)
Begynte allerede i romjula...og i år blir det mange strikkagaver rundt om.

Jentan sine gaver er planlagt, venter bare på vintersesongen på Gsport så e'
 vi i mål :)

KonTrolla skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Trone skrev:

Hahaha!

Hihihi  

Har en ebay-liste som heter "julegaver 2012", men den er blitt påfyllt fra året starta, og ikke ryddet i, så aner ikke om det er noe som funker!
Får du mye av den halvmisunte, undertone av småsurhet "Er det iiiiibay detta da?" (Sånn type, vi får ikke bytta denne gaven, altså!)

Ja, sånn liste har jeg også!
Jeg har faktisk ikke handlet julegaver på ebay før, men i år har jeg funnet så mye kult!

Men den frasen kommer vel tenker jeg, jeg handler en del på ebay sånn utenom.. Men jeg handler ikke med mindre jeg vet mottaker blir glad:P

Så vidt begynt og tenke ut og skrive liste over hvem som skal få!:-) jentene og mannen vet jeg helt sikkert....vintersesongen må bare komme først, så jeg får kjøpt det i butikken:)

Har faktisk kjøpt to allerede:-) Men maaange igjen;-) e-bay er gøy!!

Ha handla 1 julepakke.. :) Den e te storegull!
Ellers ha eg komme so langt at eg ha skreve lista over kven som har vore snille i år;)

Jeg skal begynne så smått å handle inn julegaver nå.. Begynner med ebay, siden der vet man jo aldri når det faktisk kommer frem ;)

Har bare begynt å legge til kalendergaver til ungene i watch-lista mi. Ikke handla enda, da mannen sikkert hade blitt spinnvill... Men må kanskje begynne snart. Hadde vært deilig å være ferdig til jeg begynner på jobb igjen. 
*Må finne igjen den e-bay-tråden*

Jeg tenker så smått, men blir nok en stund til jeg begynner å handle inn:) Føler jul er litt for langt unna enda:)

Vet om et par-tre ønsker fra noen stk, men det evige "problemet" er jo hva jeg skal kjøpe til mannen. Så i år skal jeg begynne å planlegge det tiiidlig!

Back
Topp