Host host host

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Blir gaaaaaal!!!
Noen som har noen tips mot tørrhoste? Jeg hoster så ekstremt på kvelden og natten at jeg får ikke sove. Hoster til jeg nesten spyr.
Nå sto jeg opp kl 5, og bare sitter oppreist i stua, gitt opp sovingen. Har hostet over 2 uker, men føler meg ikke syk, og føler meg ganske fin på dagtid. Har liksom ventet på at hosten skal løse seg opp, men det gjør den jo aldri. I dag var jeg på nippet til å ta litt Cosylan, men gjorde det ikke. Er delte meninger om dette er greit i et svangerskap....
Andre tips, utenom kald/varm drikke, gode halspastiller o.l.. Føler jeg snart har prøvd det meste :o

Uff, det er så slitsomt :( i mitt første svangerskap hadde jeg en periode med ordentlig hoste. Jeg gikk til legen, og fikk antibiotika(?) som var helt fint å ta som gravid :) det hjalp! Ellers er det liksom de gamle triksene da som te(får jo koffeinfri te også :) ), halstabletter og å ligge med hodet høyt.... Masse god bedring! Det er skikkelig slitsomt når man hoster seg helt utslitt!

Usj høres slitsomt ut. Høres jo ut som de fleste triksa er prøvd. Jeg liker spise is men det er vel mer når halsen er tørr.
Kanskje greit ta en tur til legen..bare for å høre?
God bedrings klem

Jeg tar noskapin :)

Så det nå :) Trodde det var cosylan jeg
Skal vell HELST ikke bruke Cosylan heller, men jeg har forstått det sånn at du KAN ta det hvis det absolutt er nødvendig, og da så lite som mulig. Og ikke mer enn 4-5 dager på rad. Men jeg tørr ikke :o

Skal vell HELST ikke bruke Cosylan heller, men jeg har forstått det sånn at du KAN ta det hvis det absolutt er nødvendig, og da så lite som mulig. Og ikke mer enn 4-5 dager på rad. Men jeg tørr ikke :o
Jeg er desperat! Tror snart jeg hoster ut øynene og drøvelen :p

Back
Topp