Hos Legen...

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Jeg var hos legen idag... jeg har lagt på meg ca 2 kilo .. legen min ble ikke så glad for det ( jeg er overvektig fra før )men jeg synes ikke det var ille.. jeg har vært hjemme i over 5 uker og har hatt minimal med aktivitet.. jeg har heller ikke noe særlig matlyst.. så jeg spiser ikke mye( før fråtset jeg i mat hehe) men klær og sånt kan jo også kanskje vise 1 kg extra på vektnåla .. med den olabuksen jeg hadde på meg så .. uansett, jeg som ellers har veldig lett for å legge på meg har jo ikke gått opp mer enn 2 kg... det er egentlig ikke så verst ps blir 14 uker f.o.m 21. sept... (pr inatt 13+6)

Jeg fikk høre hjertebankene til babyen min ( det er den første tegnet jeg har fått høre,oppleve av babyen min)Man har en sånn uvirkelig følelse av og være gravid om man ikke har fått høre eller sett babyen på UL . legen min henviser meg til sykehuset, så jeg får vel time om noen uker Ps! Ble rørt av bebisens hjertebank ..
[;)]

hei på deg. jeg var på kontroll i forrige uke,var 14 uker,hadde oxo lagt på meg 2 kg,er oxo overvektig fra før,men legen min vil ikke mase på meg,så lenge jeg er frisk så går det bra. jeg fikk høre hjerte lyden til babyen min oxo,to ganger den uken,helt utroligt. jeg har foreliggenden morkake,og fikk en blødning på tisdag,var på kk,fikk se babyen på ul,den hoppet og laget trute munn. så ut som den lille hadde det bra. [:D]

Back
Topp