Hos legen idag!!

Litle Lady

Glad i forumet
Var hos legen idag på første kontroll..[:)] Snakka litt rundt svangerskap å sånt, forhåndsregler jeg måtte ta osv..mat og litt sånt... Ellers så sa hu at de regner ut ifra 28 dagers syklus, slik at "terminen" ble satt til ca 7 november.. Og da skulle jeg vel være ca 8 uker på vei? eller regner jeg feil her?? Glemte helt å spørre jo! hehe..[:D] Men har hatt litt sykluser på 40 dager å sånt også så jeg vet nå ikke helt.... tror heller jeg har en "termin" rundt 20 nov.. og at jeg er ca 6+6 på vei..... Så jeg gidder ik inn å forandre noe her på siden før jeg vet sikkert..[:)] Ellers ville hu ik ta noe GU nett enda.. og fikk time igjen 16 april.. Å så ble jeg sykemeldt til da.. holder nemmlig på å spy ned pasientene for tida så det er jo litt dumt... Å så skulle jeg ellers ta det med ro.. ik løfte for tungt og ikke for mye fysisk aktivitet nå for tida...[8|] Ja ja.. Å så snakka ho om ultralyd i uke 19... synes det virker VELDIG lenge til... men d er vel normalt..?[:)]

Ja er vanlig å ha ultralyden i uke 18-20, det var den eneste ultralyden eg hadde sist[:)]

Legen tok ingen GU på meg... har hørt at det er vanlig.....?[8|] Men legen sa at hu ik ville gjøre det nå så tidlig.... var noe nye rekstiksjoner om at man ikke skulle røre for mye med gravid livmor??[:-] Noen andre som har hørt om dette? Isåtilfelle lurer jeg jo littpå om andre ting kan være litt farlig... som å kjenne etter selv... sex osv? Troor jo egentlig ikke det da... men hu sa d liksom på en litt rar måte syntes jeg...[8|]

Back
Topp