Har nesten ikke kjent liv hele dagen, så var rimelig stressa. Heldigvis hadde jeg kontroll hos jordmor kl.2 fra før:) Da jeg kom inn på helsestasjonen roet jeg meg tydeligvis, og baby ble helt gal med en gang. Gooood følelse.:)) Uansett: hun kjente på meg og baby har snudd seg med hodet ned for en stund siden. Og han lå fortsatt i hodeleie. Ikke bare det, han lå i veldig hodeleie - veldig godt nedi bekkenet sa hun. Hun kjente ikke etter om han hadde festet seg eller ikke, og var visst ikke farlig at han lå så langt nede. Det kunne uansett forklare de stikningene som fra tid til annen iler nedover i underetasjen. :)
Hun sjekket blodprosenten igjen da, og den var enda lavere enn sist! Pokker ta, jernlageret mitt var nesten tomt når det skulle deles på to sa hun. Så nå er det full skjerpings - spise mat med høyt jerninnhold og kutte ut maten som ødelegger jernopptaket. Håper det hjelper!
Hun sjekket blodprosenten igjen da, og den var enda lavere enn sist! Pokker ta, jernlageret mitt var nesten tomt når det skulle deles på to sa hun. Så nå er det full skjerpings - spise mat med høyt jerninnhold og kutte ut maten som ødelegger jernopptaket. Håper det hjelper!