hornindal

Er ikke fra der eller bor der. Men jeg bor på Hellesylt og har en del venner i Hornindal

Bitteliten09 skrev:
Er ikke fra der eller bor der. Men jeg bor på Hellesylt og har en del venner i Hornindal

Nice, skal sjå på hus der. Litt bekymra for om eg finne venner der, sida det er gjerne vanskelig å komme inn i so små miljø... Har bekjente i førde då. Men det er litt langt unna for å ta ein spaser tur osv..

Strikkeguri skrev:
ikke sånn veldig nært men kommer fra litt uten for ålesund en plass ;-)

Kanskje so nært at ein kan møtast. Men høyre det ska komme ein ny veg so ein kjem seg lett te volda. Men kor langt er det i frå hornindal te ålesund?? Lure på kor eg skal søke jobb/bhg

Neri83 skrev:

Bitteliten09 skrev:

Nice, skal sjå på hus der. Litt bekymra for om eg finne venner der, sida det er gjerne vanskelig å komme inn i so små miljø... Har bekjente i førde då. Men det er litt langt unna for å ta ein spaser tur osv..

Så spennende. De er jo koselige der, jeg er innflytter fra Bergen og klarer meg ganske bra ;) Og jeg liker veldig godt å bli kjent med flere! Trenger både venner som er med på turer og gir litt sosialt påfyll :)
Hvor dere skal se på hus, sånn litt nærmere? De har ett fint hus til salgs på H.sylt også, og her trenger vi nye ansikter også ;)

Huset ligger på grodås. Ligge plassen sånn til at sola er vekke nokon veker om vinteren? Vi får sjå kva vi finner på. Er passe nervøs for alt..

Er jo nærmt butikkene da :) På h.sylt mister man solen fra to mnd'er til fire...skikkelig kjipt! Men man blir vant til det. Når kvisvegen åpner tar det ca en time til Volda. Det beste med bhg er vel å søke de inn i Hornindal. Spørs jo hvor langt du er villig til å pendle når det gjelder jobb da, men de sier jo at vil man ha jobb får man det. :)

Bitteliten09 skrev:
Er jo nærmt butikkene da :) På h.sylt mister man solen fra to mnd'er til fire...skikkelig kjipt! Men man blir vant til det. Når kvisvegen åpner tar det ca en time til Volda. Det beste med bhg er vel å søke de inn i Hornindal. Spørs jo hvor langt du er villig til å pendle når det gjelder jobb da, men de sier jo at vil man ha jobb får man det. :)

Er det sånn med sola i hornindal også? Eg satsa på å finne meg ein jobb på sjukeheim, pu, hjemmehjelp el noko..

Ja det er nok sånn med solen der også. Vet de har solfest i bhg når solen kommer dit på våren (tror det er i februar)
Da får du deg nok jobb :)

Bitteliten09 skrev:
Ja det er nok sånn med solen der også. Vet de har solfest i bhg når solen kommer dit på våren (tror det er i februar)
Da får du deg nok jobb :)

Buhu!!!! Er ikkje so nervøs for å mangle arbeid, verre med bhg plass og venner.

Fjellene her oppe er jo sykt høye og jeg tror de kryper inn på deg om du snur ryggen til de :/
Venner ordner seg, frivillighetssentralen er veldig flinke, og alle damene jeg har truffet er hyggelige og gleder seg over nye ansikter :D
Og jeg er ikke så sjenert at jeg ikke tør å treffe deg hvis du vil det, kan ta med oss ungene på en playdate :)

Bitteliten09 skrev:
Fjellene her oppe er jo sykt høye og jeg tror de kryper inn på deg om du snur ryggen til de :/
Venner ordner seg, frivillighetssentralen er veldig flinke, og alle damene jeg har truffet er hyggelige og gleder seg over nye ansikter :D
Og jeg er ikke så sjenert at jeg ikke tør å treffe deg hvis du vil det, kan ta med oss ungene på en playdate :)

Det hadde vært supert, trur ho kjem te å sakne bhg i starten. For eg antar ho må gå heime te vår inntaket. Om vi får plass.. kan du høyre med dei du kjenne om det er bra bhg dekning? Eg er aktiv innen røde kors, so ska undersøke om Kordan dei har det der oppe.

Neri83 skrev:

Bitteliten09 skrev:

Det hadde vært supert, trur ho kjem te å sakne bhg i starten. For eg antar ho må gå heime te vår inntaket. Om vi får plass.. kan du høyre med dei du kjenne om det er bra bhg dekning? Eg er aktiv innen røde kors, so ska undersøke om Kordan dei har det der oppe.

Blir nok uvant og ikke gå i bhg til og begynne med ja. Jepp jeg skal sjekke. :D

Svar fra venninna mi: Aner ikkje. Men trur ikkje d e vanskelig å få plass. Veit ikkje om noken som ikkje har fått plass.

Har du sjekket ut de kommunale nettsidene?

Jepp. Va to bhg der, fekk sjekka inntaks datoane. Får høyre idag Kortid det blir visning. Det ordna seg nok!

Masse lykke til! Dette ordner seg :D

Back
Topp