Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke fra der eller bor der. Men jeg bor på Hellesylt og har en del venner i HornindalBitteliten09 skrev:
ikke sånn veldig nært men kommer fra litt uten for ålesund en plass ;-)Strikkeguri skrev:
Neri83 skrev:
Er ikke fra der eller bor der. Men jeg bor på Hellesylt og har en del venner i HornindalBitteliten09 skrev:
Nice, skal sjå på hus der. Litt bekymra for om eg finne venner der, sida det er gjerne vanskelig å komme inn i so små miljø... Har bekjente i førde då. Men det er litt langt unna for å ta ein spaser tur osv..
Er jo nærmt butikkene da :) På h.sylt mister man solen fra to mnd'er til fire...skikkelig kjipt! Men man blir vant til det. Når kvisvegen åpner tar det ca en time til Volda. Det beste med bhg er vel å søke de inn i Hornindal. Spørs jo hvor langt du er villig til å pendle når det gjelder jobb da, men de sier jo at vil man ha jobb får man det. :)Bitteliten09 skrev:
Fjellene her oppe er jo sykt høye og jeg tror de kryper inn på deg om du snur ryggen til de :/Bitteliten09 skrev:
Venner ordner seg, frivillighetssentralen er veldig flinke, og alle damene jeg har truffet er hyggelige og gleder seg over nye ansikter :D
Og jeg er ikke så sjenert at jeg ikke tør å treffe deg hvis du vil det, kan ta med oss ungene på en playdate :)
Neri83 skrev:
Fjellene her oppe er jo sykt høye og jeg tror de kryper inn på deg om du snur ryggen til de :/Bitteliten09 skrev:
Venner ordner seg, frivillighetssentralen er veldig flinke, og alle damene jeg har truffet er hyggelige og gleder seg over nye ansikter :D
Og jeg er ikke så sjenert at jeg ikke tør å treffe deg hvis du vil det, kan ta med oss ungene på en playdate :)
Det hadde vært supert, trur ho kjem te å sakne bhg i starten. For eg antar ho må gå heime te vår inntaket. Om vi får plass.. kan du høyre med dei du kjenne om det er bra bhg dekning? Eg er aktiv innen røde kors, so ska undersøke om Kordan dei har det der oppe.