Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han får jo olje i håret når han bader, skikkelig stilig frisyre blir det etterpå. mandelolje må vel gjøre samme susen, den er jo også naturlig.Helsesøster anbefaler å bruke olivenolje til alt mulig siden det er naturlig. Rompa, hodet, ørene, bading osv. Så jeg smører tilbod med hodet jeg, tross hår ;-)
Ja jeg har vurdert kortison, men må snakke med lege først tror jeg. Bruker ikke ull på han nå, for det kan irritere utslettet. Synd, for har så mye ull til han.Hadde masse hormon utslett lenge her. Blei bedre av og bade daglig i med babyolje og smøre med bepanthen. Fikk kortison salve hos legen til overkroppen. Fikk svette utslett og blemmer når det var så varmt. Men var bra etter 2 ganger med kortisonsalven. Bepanthen bruker han i ansiktet nå etter det er bra og for han var ganske tørr etter utslette forsvant.
Vi bruker denne serien hele familien, har brukt flere år jeg. Men syns 3 åringen og beibien kan bli litt tørr, behøver ikke være noen sammenheng.Denne er gull! Hele ansiktet til gutten min var dekket med utslett. Var borte etter 3 dager med denne kremen
Bør snakke med lege før dei er 2 år før du bruke kortison . Eg har den svakeste hyrdokortisonenJa jeg har vurdert kortison, men må snakke med lege først tror jeg. Bruker ikke ull på han nå, for det kan irritere utslettet. Synd, for har så mye ull til han.
Det er helt sant! Men Heldigvis ikke samme allergiene da nødvendigvisJoda, men når man har allergi i familien er jo dessverre sjansen større for å få flere allergibarn.
Ja såklart! Bruker ikke annet enn feit hudkrem før jeg har fått det sjekka av lege.Bør snakke med lege før dei er 2 år før du bruke kortison . Eg har den svakeste hyrdokortisonen
Huff, ja, håper jeg også! Har liksom bare økt på hele tiden, så nå må det vel snart bli litt bedre.Lillegutt her så også sann ut, men det gav seg etter 2 ukers tid heldigvis, håper det gir seg fort!
Ja det finnes i flere varianter, både rødt og ikke rødt, med talg og uten.Er det hormonutslett når det ser ut som kjempesmå kviser som ikke er røde? Mer som nupper eller gåsehud...
Ok var litt usikker takk for svarJa det finnes i flere varianter, både rødt og ikke rødt, med talg og uten.
Det går liksom ikke over her. Nå er han 6 uker og det kommer og går. Enkelte dager ser han ikke ut.Lillemor er plutselig full i hele ansiktet ser ikke ut!