Hormonutslett?

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Er dette bare det? Hun har det i nakken og på brystet også. Man ser det ikke så godt på bilde som i virkeligheten. Det er mye rødere. Stakkars tuppa mi :( ImageUploadedByBV Forum1370273115.783223.jpg

Min har å det men bare på kinnene og litt i panna;-( Ska gå over av seg selv etterhvert!!!

Mathias har også hormonutslett. Masse i ansiktet og rundt halsen bak til nakken, ig i hodebunnen. Var veldig ille, men nå er det heldigvis mye bedre.
Jeg har smurt på A-krem (den i krukken) i ansiktet, og det har blitt mye bedre der.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mathias har også hormonutslett. Masse i ansiktet og rundt halsen bak til nakken, ig i hodebunnen. Var veldig ille, men nå er det heldigvis mye bedre.
Jeg har smurt på A-krem (den i krukken) i ansiktet, og det har blitt mye bedre der.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk for tipset :) skal prøve den.

Lille gutten min hadde også, i hodet, nakken, skuldre og over alt. Det gikk over, men det var skikkelig rødt!!

Fikk beskjed om å smøre på bacimysin hvis de ble rød! Vet ikke om det var det som hjalp eller tiden!

-- tasting fra mobil --

Har du fått det vekk? :) no har lillebror her også fått masse :(

Det har bare spredd seg :( men jeg har ikke smørt noe på det, håper på det snart gir seg. Vist ikke blir det å prøve A krem. Hun bryr seg heldigvis ikke

Back
Topp