Hormonutslett baby

Sagoline

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Her kom utslettet denne uken, han er tre uker. Noen andre som har fått det og vet hvor lenge utbruddet pleier vare? Det plager ham ikke, men jeg gleder meg til det forsvinner igjen. :)

Mini hadde det fra dag 1. Fikk det hver gang jeg ammet og så forsvant gradvis til neste gang. Han er 2mnd nå/9 u og er så og si borte. La merke til at det kom etter amming en gang i går men forsvant mye fortere enn tidligere. Så forsvinner vel gradvis. Har lest at det er vanlig at det er helt borte innen 3mnd.

Takk for svar. Har lest på nett at det er veldig vanlig og ikke ubehagelig for babyen så vi får bare smøre oss med tålmodighet. Han er jo tross alt fremdeles verdens fineste, nå bare med prikker ;)

Borte her...varte vel frem til rundt 6 uker gammel, mener jeg å huske...:rolleyes:

Varte bare i 2 uker her. Virket litt tørr av prikkene så smurte med krem i ansiktet og da forsvant d meste.. Slik var d med forrige å:)

Varte bare i 2 uker her. Virket litt tørr av prikkene så smurte med krem i ansiktet og da forsvant d meste.. Slik var d med forrige å:)
Takk for tips! Smurte du bare med vanlig hudkrem? Ser han er litt tørr noen steder han her også.

Hatt en del lille mi å, men har blitt bedre og bedre i det siste heldigvis. Er 2måneder nå. Men har blitt ganske tørr i ansiktet nå, så lurer på om jeg skal prøve litt krem...?

Kom for første gang nå, fem uker! Er det vanlig at det kommer så sent, eller kan det være noe annet??:/

Back
Topp