hormontroll

babybooom

Forelsket i forumet
åh i dag fikk jeg en skikkelig knekk av en bagatell som at minstegutten tullet seg i dusjen så jeg ikke fikk vasket håret hans.
knakk totalt og måtte legge meg en time, gråt som bare det :P
stakker sambo som måttw overta dusjing av begge guttenw, kvelds og legging. huff huff ikke bare bare

Kjenne at hormonane er kommen tilbake for fult. Eg ammar jr i tillegg, så føle at det er meir enn forrige gang :P Begynne å sippa for ALT :P

24.02.14 ❤️❤️

Last edited:
Er også hormonell så nå jobber jeg med meg selv for at det ikke skal gå utover mannen her. :p

Hehe! Skjønner ikke hva du mener? *plystre, plystre* :rolleyes::p

Jeg også!! Virker som verden raser sammen fordi mannen skal på utdrikningslag i helgen. Er vanligvis ikke så sjalu altså.. men nå virker det helt jævlig at han skal være borte på danskebåten og drikke hele helga!

Og jeg VET jeg er irrasjonel!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mannen min fekk i dag beskjed om at ein arb.kollega hadde fått kreft i skjellettet, og alt frå 2 mnd til 5 år igjen. Har aldri møtt mannen og tårene rant...

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Her herjer hormonene som aldri før, må bite det i meg på jobb for å ikke bli skikkelig sint/ suttrete etc
Og hjemme stakkar mann og desverre føler jeg det går utover 2,5åringen min også da han er i en skikkelig trassperiode nå!!

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Hæææææ??? Jeg klikka nesten på bonusdattera ista fordi hun ikke hadde ryddet slik samboeren min sa... Og guttungen maste om noe spillgreier... 0-100 på 0,2sekund... Det hjelper heller ikke at jeg er ekstremt trøtt... Og jeg ser det jo så sjøl... *klaske panna og gå og legge seg* Tror jeg må si mye unnskyld fremover.. Stakkars mann og unger... ;)

Mannen min fekk i dag beskjed om at ein arb.kollega hadde fått kreft i skjellettet, og alt frå 2 mnd til 5 år igjen. Har aldri møtt mannen og tårene rant...

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️
Å herremin, så forferdelig :(

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

jah har vell gråty hver dag siste uken, ikke en god grunn. og sint for ingenting stakkers guttene mine ♡

Off, er ikke mye kjekt og være så mye sint og lei.
Syns synd på mann og dattera mi, pluss meg sjøl. Håper dette gir seg.
Forrige svangerskap gikk det over til svangerskapdepresjon, vil aldri oppleve det igjen!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp