Hormontroll!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Gubben sto og laga seg brødskiver med ost. Så kom jeg inn på kjøkkenet og sa "trur kanskje jeg vil ha ost også". Likevel så pakker han den sammen samtidig som jeg gjentar mange ganger at jeg skal ha O-S-T!! Herregud, nå er jeg skikkelig dårlig humør :p Ikke gadd jeg spise, og gidder ikke prate med han.

Hahaha. Snakk om hormoner.

Hehe....syns det der høres kjent ut. Her og kan jeg bli driiiiiiit sur av en minste lille ting som gubben gjør, el ikke gjør. Snakker ikke med han og sånn, og er ei skikkelig purke for å si det rett ut :P

Haha! Vet nesten ikke om jeg tør å sitte i samme bil som deg i morgen asså!

Haha! Det går nok bra. Er egentlig ikke så hormonell denne gang, men den oste episoden var alvorlig :p

Jeg hadde nok også blitt irritert om mannen min ikke hadde hørt meg i det hele tatt..

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Jeg hadde nok også blitt irritert om mannen min ikke hadde hørt meg i det hele tatt..

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Ja stutgubben. :p Men han tenkte at brødskiva måtte tine først. Haha. Ente med at han tok opp brød og pakket fram osten igjen :p

Jeg har også hatt noen episoder ;) Men nå er jeg mest sur på svigermor som slang på røret da hun snakket med samboeren min, fordi den andre sønnen (som er innom hver dag), gullgutten kom en tur.

Skulle sikkert ha seg et glass cola eller tigge om penger, men viktigst er han, jaadaa... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Back
Topp