Hormontroll :-S

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Jeg føler meg altså så slem noenganger mot sambo...
I forrige sv.skap så var jeg mer sånn som gråt for veldig mye. Denne gangen gjør jeg ikke det, men jeg blir utrolig fort sint, frustrert og stressa! :O Så jeg sier ting som ikke akkurat er hyggelig mot sambo :( Det skal lite til før jeg blir irritert, bare hvis han har lagt noe på feil plass :P Jeg ser jo at han blir lei seg når jeg er sånn, men det renner bare ut av meg.
Men likevel holder han rundt meg og forteller hvor glad han er i meg... Og da begynner jeg å stor tute Og synes så synd på han.. Herregud, føler meg helt schizofren :S
Igår kveld når vi hadde lagt oss så lå jeg inntil han å gråt i lange tider etter en dag der jeg hadde vært ordentlig urimelig mot han for småting. Føler meg som en heks, og det bobler i meg når jeg blir sånn.. Har aldri følt det sånn før, så må si at jeg gleder meg til hormonene driver ut av kroppen når veslejenta har kommet ut!

Flere som er svært hormonelle om dagen?

det er som å lese om meg selv.. så jeg vet hvordan du har det.. 
høres ut som du har en veldig snill og forståelsesfull mann! 

Det er godt å høre at jeg ikke er alene! :)
Ja, han er rimelig snill og forståelsesfull...fortjener ikke akkurat å bli kjefta på :-/
Men jeg får forsøke å ta meg sammen, selvom det ikke er lett når man har en dårlig dag!

Du er IKKE alene om det ........ 

Back
Topp