Hormontilskudd

kattungen

Glad i forumet
Flere her inne som bruker hormontilskudd dette svangerskapet? Merker dere noe til bivirkninger?

Her bruker jeg Crinone, og jeg blir såååå trøtt! Kunne sovet hele dagen Aldri vært sånn i tidligere svangerskap, og dette er første runden med Crinone, så jeg gjetter det har sammenheng
 
Ivf her så har gått på lutinus! Det er også progesteron! Siste dag idag☺️☺️ har tatt det flere ganger før, men uten bivirkninger! Denne gangen har jeg vært trøtt og kvalm, men tipper det er på grunn av lille frøet mitt
 
Fryseforsøk IVF her så går på lutinus som er progesteron og progynova som er østrogen -er super trøtt, men om det er graviditeten eller hormontilskuddene er uvisst.

Ved et tidligere IVF forsøk ble jeg så trøtt av lutinusen at jeg sov nesten hele døgnet, ble sykemeldt fordi jeg følte jeg ikke klarte å kjøre til og fra jobb uten pause (25minutt hver vei) og la gjerne hodet på pulten bare for å kunne lukke øynene litt gjennom dagen. Var sykemeldt i de 14 dagene jeg tok lutinus, ble ikke gravid og var tilbake i ca normal gange etterpå.
Har ikke vært så ekstrem verken på tidligere eller senere forsøk.
 
Ja ja, får håpe dette betyr at det går veien denne gangen da [emoji14]
 
Back
Topp