Hormonspiral

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Jeg fikk satt inn en slik spiral den 22. desember. Etterpå har jeg hatt plager som kraftige magesmerter, blødninger og n del svimmelhet. Jeg er klar over at dette er sånn høvelig normalt, men er det vanlig at det varer så lenge?

Legen min sa at det kom til å gå over etter et par dager liksom. Har snakket med legen på tlf og frklart han plagene mine, men han sier fortsatt at det ikke er noe å tenke på. Tingen er bare at jeg ikke stoler på legen min fordi han tidligere han gjort mange feil med meg og han virker rett og slett som en idiot! Han tar ingenting på alvor og er som å snakke til en vegg.

hmm, vet ikke..eg hadde små blødninger i 2 dager ca. Og har hverken hatt smerter eller mensen i ettertid. 1 år siden eg fekk satt den inn[:)]

Varierer. Jeg satt inn spiralen, og begynte å blø 2-3 dager etterpå og da blødde jeg kraftig i 2 uker[8|][&:] De første 2-3 mnd jeg hadde mensen blødde jeg veldig mye. men så stabiliserte det seg[:D]

Blødde i ca 7 dager mot 5 som jeg pleide, den første tiden blødde jeg ca 1 mnd.. Sex lysten ble borte, jeg var superhormonell og vektøkning, fikk den februar 2009 og den ble tatt ut desember 2009, ALDRI mer hormonspirall, får håpe du er mer heldig en meg..

Back
Topp