hormonspiral !!

gulledulle

Elsker forumet
jeg satte inn hormonspiral i dag . det jeg lurte på er hvor lenge dere blødde etterpå ???

jeg har blødd litt i dag , men nå har det gitt seg ..

er det muligt at det var alt jeg kommer til å blø ??? *kryss kryss*

Ikke for å skremme deg, men jeg blødde i måneder.. Menssmerter første mnd og. Blødde jo ikke konstant selfølgelig, men første månedene var det kanskje opphold i timer, så ble det dager, fler dager, uker, så måeder. Tror det var 8-9 mnd etter at jeg ble helt ferdig, da hadde jeg endel mnd uten noe.
Nå blør jeg pittelitt (holder m truseinnlegg) i et par dager med 2-4 mnds mellomrom. [:)]

Men det er absolutt ikke alle som blør så mye og så lenge som meg da!

Og jeg ble selvf sykt lei (satte inn i mai så blødde jo hele sommern), men det er verdt det altså!
Før jeg fikk ungene så hadde jeg mensen i 8 dager, + trengte truseinnlegg i 1-2 dager og, og vondt var det og. Nå merker jeg jo ikke noe til det. [:)]

Lykke til! Krysser fingrene for at du er heldig!

oi , det var lenge ja !! håper jeg slipper det ja [:)]

Jeg blødde kun litt den dagen jeg fikk den satt inn. Ingenting annet. Hatt den i snart 4 år og aldri sett noe mer enn den dagen til blod [:)]

ORIGINAL: BlackLady

Jeg blødde kun litt den dagen jeg fikk den satt inn. Ingenting annet. Hatt den i snart 4 år og aldri sett noe mer enn den dagen til blod [:)]

åå det hørtes supert ut [:D]

håååper det er sånn hos meg og *kryss kryss*

Jeg satte inn for 14 dager siden. Blødde litt den samma dagen, så stoppa det.. MEN det begynte igjen etter noen dager, og har ikke gitt seg enda. Men er ikke mange dråpene, så holder i massevis med truseinnlegg altså!

Back
Topp