Hormonspiral!

lin3pia

Blir kjent med forumet
litt flaut spørsmål:P men er det flere som har hormonspiral der mannen kjenner "tråden" under sex?
satt den inn for 4 uker siden å han har kjent den flere ganger! syns neste det er litt ekkelt!  han sier at det ikke er vondt men at det er litt ubehagelig når han treffer den...  vil ikke at han skal få vondt  heller da:P
legen sa at han trodde tråden ble litt lang da den ble satt inn så må vel kanskje ta turen til legen å få den klippet kortere!

tar det lang tid før man er ferdig  å småblø etter spiralen er satt inn?

Da står den enten feil, eller så er trådene for lange (håpe de bare kan klippe dem litt) [;)] her merkes ingenting, men jeg har hørt at man kan ha blødninger i opptil 3-6mnd[&:] er ca 4 uker siden jeg også fikk satt inn, og har ennå blødninger (bare litt, men veldig irriterende)[:@]

Jeg fikk også beskjed om å komme tilbake hvis mannen kjente  trådene.
Men jeg fikk også beskjed om å komme tilbake hvis jeg blødde etter tre uker. Stoppet heldigvis på dagen tre uker etter at jeg satte den inn......

ORIGINAL: linda_1986

Da står den enten feil, eller så er trådene for lange (håpe de bare kan klippe dem litt) [;)] her merkes ingenting, men jeg har hørt at man kan ha blødninger i opptil 3-6mnd[&:] er ca 4 uker siden jeg også fikk satt inn, og har ennå blødninger (bare litt, men veldig irriterende)[:@]

Jeg fikk satt den inn noen dager etter siste mens. Det er ca en mnd siden og nå har jeg akkurat hatt den verste rødbølgen, EVER!! Sikker på at jeg er blodfattig nå...

ja, jeg måte dra til lege igjen for å klippe tråen..

Mannen kjenner ikke spiraltråden min. Jeg blør en del nå, men lurer på om det er mensen som har kommet. Jeg satte inn spiralen den 15.juli.

Jeg fikk satt inn for en uke siden, og jeg blødde bare litt rett etterpå...

å sambo har ikke klaget på trådene[:D]

her kjenner sambo den også.. veeldig iriterende..
hadde også litt vondt ei ukes tid etter, men gådd bort nå.. men blødde ikke.. ikkje blødd heller enda..
å den ble satt inn 24 juli...

Jeg må tilbake å klippe trådene, er ikke mer stress enn det[:)]

Back
Topp