Hormonspiral

happymum til to

Blir kjent med forumet
Hvordan fungerer det med hornspiral for dere som har satt inn det. Jeg satte inn for to måneder siden, og blør enda. Begynner å bli litt lei

Jeg også,ikke mye og ikke hele tiden...Men irriterende nok.Fikk beskjed av jordmor at det ikke var noe vits i å sette den inn hvis jeg ikke hadde tålmodighet til å se det ann tre måneder.Så da venter jeg da...

3 måneder ja... har googla litt og ser mange skriver 6 måneder. Får vel bare ha tålmodighet ja... har ikke fått noen andre bivirkninger iallefall

Blødde ujevnt små mengder i 2 år med hormonspiral før jeg tok den ut etter jeg fikk storebroren. Fungerte ikke for meg. Har problemer med de fleste p-piller og minipiller også, men zoely fungerer perfekt.:) kan ikke brukes om man ammer da.

Hvordan fungerer det med hornspiral for dere som har satt inn det. Jeg satte inn for to måneder siden, og blør enda. Begynner å bli litt lei

Samme her... Har hatt den i 3 mnd og det både blør og gjør vondt fortsatt. Håper det har tenkt til å gi seg snart. :eek:

Samme her... Har hatt den i 3 mnd og det både blør og gjør vondt fortsatt. Håper det har tenkt til å gi seg snart. :eek:
æsj ja.... har igrun blødd et halvt år jeg, starta tre uker før fødsel, så var det jo noe uker etter fødsel, også et lite opphold før jeg satte inn den spiralen

Gjør det vondt også???

Ja, blææ :eek: Har vonde stikninger flere ganger om dagen. Har vært på kontroll for å sjekke at den sitter riktig og de kunne ikke se noe galt. Skal gi det en stund til, men om det ikke blir bedre tror jeg jeg må ta den ut igjen.

Her blødde jeg litt den dagen jeg satt den inn, opphold til jeg fikl mens her om dagen til vanlig tid:)

Hadde en minimens en mnd etter innsett, men egentlig bare brunt utflod. Akkurat den gangen var det av og på i kanskje et par uker. Etter det har det ikke vært noenting:) hatt den siden desember nå.

Back
Topp