Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed det kunne ta opptil 6 mnd før det stabiliserer seg. På ei venninne tok det 8 mnd faktisk. Hu var på nippet til å få den fjerna. Men etter de første 8 mnd, stabiliserte den seg plutselig.Har bare hatt den i snart 3 mnd, men mensen er her. Verre enn før desverre. Spotter omtrent annahver dag, får mensenmurringtak for hver dråpe blod som kommer. Når den fulle mensen kommer, ligger jeg så mye jeg kan vannrett for det gjør så intenst vondt. Blødd i flere uker i strekk.. håper det bedrer seg snart, ellers dropper jeg den :/ men trenger prevansjon til vi kan starte prøving i 2017
, så endte med en kraftig infeksjon og null spiral etter det. Har nå sterilisert meg, siden vi ikke skal ha flere barn Ja. De sa jeg kunne smøblø i opptil 6 mnd. Men fossblø i ukesvis var jeg ikke heeelt forberedt på. Særs ikke siden jeg blødde omtrent 12 uker i strekk etter fødselen 6 mnd sidenFikk beskjed det kunne ta opptil 6 mnd før det stabiliserer seg. På ei venninne tok det 8 mnd faktisk. Hu var på nippet til å få den fjerna. Men etter de første 8 mnd, stabiliserte den seg plutselig.